OhEasy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 City eneste laget som fortsatt er med/ikke spilt enda? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Spiller vel i morgen. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ja. De taper og driter seg ut mot Barca uansett. Nei, jeg digger ikke Barca eller Messi, men for faen holder de et nivå høyere enn det beste fra England. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 City er eneste lag igjen i CL, ja, men ryker nok imorgen. Everton er forøvrig eneste igjen i EL. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Leste enten på dette forumet, eller på vgd. at englandslagene, dvs Tottenham, Everton; Manu, og andre.., ikke tar EL nok seriøst. EL-seier er jo en billett til CL da.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 MEN - la meg si dette i tillegg: Englandslagene for for h*****e høyne nivået neste år når de møter PrimeraDivison -og BL-lag. Og fra andre større ligaer. Seriøst, PrimeraDiv/Laliga er alvorlig talt bedre enn PL nå. At the moment. SHitty er til eksempel en vandrende komedie - når de er satt opp mot Barca Om en skulle tatt ut 20 lag fra hver liga til en blandingsliga, så tror jeg flere PL-lag hadde kommet med. Men La Liga har to lag som nok hadde herjet PL ganske kraftig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 EL-seier er jo en billett til CL da.. Den er det nå, ja. Var ikke det tidligere. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ps. Svein Oddvar Moen dømte for øvrig kampen i Monaco uten å havne i søkelyset. Bra VG. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jaja. Gikk ikke denne gangen heller(2013 mot Bayern, remember?). Var vel akkuratt samme dritten mot Milan for noen år siden også. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 tjaa. god kamp, men akkurat ikke nok.. Får håpe de ser seg fornøyd med innsatsen så det ikke noen voldsom nedgang i selvtillit mot neste liga kamp. Synes Arsenal skulle gitt bånn gass fra start, ble litt for passivt til tider mtp hva som sto på spill. Dommerne vakke helt på nivå heller imo. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ps. Svein Oddvar Moen dømte for øvrig kampen i Monaco uten å havne i søkelyset. Bra VG. Hjelpes... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ett jævla mål unna avansement. Surt. Men men, PL og cupen mer i fokus da. Livet går videre. COYG! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. Topplagene i Tyskland, Spania og Frankrike er bedre enn topplagene i England. Ligaen er nok jevnere ja, men det stopper det. BLP trenger seg et kraftig spark bak nå. Nivået må opp fra topplagene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. Det er jo nettopp fordi de beste lagene i PL er dårligere enn de beste i La Liga og BL, som gjør at det blir jevnere. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) MEN - la meg si dette i tillegg: Englandslagene for for h*****e høyne nivået neste år når de møter PrimeraDivison -og BL-lag. Og fra andre større ligaer. Seriøst, PrimeraDiv/Laliga er alvorlig talt bedre enn PL nå. At the moment. SHitty er til eksempel en vandrende komedie - når de er satt opp mot Barca Om en skulle tatt ut 20 lag fra hver liga til en blandingsliga, så tror jeg flere PL-lag hadde kommet med. Men La Liga har to lag som nok hadde herjet PL ganske kraftig. Absolutt - gjennomsnittsnivået på spillet og det fysiske er sterkt i PL, men toppnivået er ikke mye bedre enn snittnivået. Motsatt i Primera Division. Å jada, de to du nevner har herja rimelig bra. (...) Husker for flere år siden - faktisk 2008-09 da det stod på mellom Manu og Barca, husker hylingen og sturingen fra Manu-fans om at ting var urettferdige når Barca klart var et hvassere lag. Gikk ikke *da* an å få noe (empirisk) vett inn i skallen til unitedsupporterne. " Ser du ikke med egne øyne at Messi og co herjer med glory glory United?" "Nei, United er alltid best, homselag fra Spania." Fyyy faen. Endret 17. mars 2015 av Calippus Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. Topplagene i Tyskland, Spania og Frankrike er bedre enn topplagene i England. Ligaen er nok jevnere ja, men det stopper det. BLP trenger seg et kraftig spark bak nå. Nivået må opp fra topplagene. Hvilke topplag i flertall fra Tyskland? Bayern og? Frankrike er på rett vei og selv om årets CL er imot meg så synes jeg topp 4 i England er over PSG og Lyon evt Monaco. Barca og Real er jeg helt enig at et steg over PL atm. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. Det er jo nettopp fordi de beste lagene i PL er dårligere enn de beste i La Liga og BL, som gjør at det blir jevnere.Vanskelig å argumentere mot dette, men så er jeg sikker på at lag som Chelsea, City, Arsenal, Man.Utd, er bedre enn Leverkusen, W.Bremen, BMG, Schalke. Og hadde disse PL lagene spilt i samme liga som Bayern eller Madrid/Barca så hadde det vært en mye jevnere liga.Så har vi også lag som Pool, Everton, Spurs som kan skape hodebry.. Endret 17. mars 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Første kampen beviser at vi har ingenting i CL å gjøre. God kamp idag, men ingen belønning. Nå kan vi fokusere på å vinne PL og FA. Håper vi uansett kommer høyt nok til å ikke må spille om CL inngang... Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 PL er en jevnere liga, men topplagene i Laliga/BL er bedre enn topplagene i PL. Gjelder dette som er i fet skrift for i år og i fjorårssesongen - eller sånn generelt sett flere sesonger under étt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå