Gå til innhold

Nytt Tastatur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt det tastaturet selv, skikkelig bra. Skikkelig kvalitets tastatur.

Eneste jeg kunne hatt meg frabedt på alle de nye tastaturene er den F locken, skikkelig irriterende! Noen som veit om jeg kan disable den på et vis, evt ha den enabla hele tida ? Hadde vært digg ;)

Lenke til kommentar
Har hatt det tastaturet selv, skikkelig bra. Skikkelig kvalitets tastatur.

Eneste jeg kunne hatt meg frabedt på alle de nye tastaturene er den F locken, skikkelig irriterende! Noen som veit om jeg kan disable den på et vis, evt ha den enabla hele tida ? Hadde vært digg ;)

Vet ikke stort om hvordan Logitech sine tastatur er når det gjelder dette, men til Microsoft finnes det noen registerfiler du kan installere som ordner dette, husker ikke hvor jeg så dem.

Vil anbefale delt tastatur. Det tar en halvtime å bli vant med, så er du solgt. Helt overlegent, rett og slett. Ingen ulempe når det gjelder spilling, og fantastisk mye bedrer å skrive på.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg har allerede en MX300 så jeg gidder ikke kjøpe MX700-pakken.

Tror jeg går for det tastaturet jeg foreslo.

På en annen side høres delt tastatur litt interresant ut, men hvor får man kjøpt et delt tastatur med god kvalitet? Helst svart.

Fredrik

Lenke til kommentar
På en annen side høres delt tastatur litt interresant ut, men hvor får man kjøpt et delt tastatur med god kvalitet? Helst svart.

Må nok bli en av disse pakkene:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl

Jeg har det første, og det er helt klart et godt valg. Samboeren har det andre, så jeg har brukt det en del også. Foretrekker mitt Microsoft-tastatur, men det er vel en smakssak.

Det kjedelige er at disse tastaturene ikke selges separat, og at de er trådløse.

Det siste er neppe noe problem, men det er ganske surt å vite at halvparten av det du betaler går til en mus du ikke kommer til å bruke. Det var likevel noe jeg valgte å gjøre, og det angrer jeg definitivt ikke på.

Lenke til kommentar
Her har du det jeg skal kjøpe 12.11, da den kommer inn på min faste webshop!!!

Garantert en skikkelig løsning som overgår alt annet.

Men det koster å være kar!!

Tja, det ser småstilig ut, men det er ikke delt. Med andre ord: uaktuelt for meg. Så at det er en løsning som overgår alt annet er en påstand som kan diskuteres. ;)

fawsum: "F Lock" er en teit funksjon MS har funnet på. Når du starter Windows har alle F-knappene (F1-F12) andre verdier enn vanlig. F2 er for eksempel "Undo", mens F3 er "Redo". For at de skal fungere som vanlige knapper må du trykke på en egen knapp som heter "F Lock" (skrur av og på disse "snarveiene). Det som er svakheten er at det ikke finnes noen bra måte å sette F Lock til å være av som standard. Er du vant til å bruke F-knappene til snarveier osv. må du trykke på "F Lock" hver gang du har startet windows på nytt. Ganske plagsomt noen ganger. Det finnes, som sagt, noen registerfiler du kan installere for å fikse på dette, jeg husker bare ikke hvor de er. Sikkert ikke vanskelig å finne hvis man søker.

Lenke til kommentar
Jaja, det kan jeg leve med.

Det blir nok et Logitech Internet Navigator SE på meg. Mulig at det er bedre med delt, men prisen blir litt drøy når jeg allerede har mus.

Takk for hjelpen da, folkens.

Logitech Internet Navigator SE er et meget bra valg

samme som jeg har - er storfornøyd !

Lenke til kommentar

Jeg har et Logitech tastatur, og etter å ha irritert meg over F-Lock tasten en stund, bestemte jeg meg for å gjøre noe med det.

Så jeg startet maskinen, og kom inn i Windows. Holdt superlim tuben klar, og trykket ned F-tastlås knappen så dioden begynte å lyse, og limte fast knappen i den stillingen(hold nede til limet tørker)!

Funker som bare det. F-tastlås knappen er nå aktivert etter både omstart og 'kald start'.

Tilogmed hvis jeg har skrudd av strømmen fullstendig fra PCen(strømforsyninga), og så slått den på igjen. :)

Også i DOS og BIOS.

Toppers. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...