Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann. er stort sett to webshoper jeg handler av, psdata og komplett. hvem jeg handler hos av de er egentlig likegyldig for meg, da pris og produkter er omtrent like.. da er en av tingene som betyr noe for meg - service.. Litt artig å se nå, fordi jeg hadde nylig disk krasj, og litt før det igjen sluttet brenneren min å virke.. brenner hos psdata - hdd hos komplett.. leverte for morro skyld inn begge delene på fredag ettermiddag på postkontoret, bevisst samtidig for å se hvem som er best på slik retur-service.. på tlf service og slikt er de for meg javngode.. Helgen går.. på mandag får jeg mail av komplett at varen er mottat og er til behandlig, ikke en lyd fra psdata: 1-0 til komplett. på tirsdag (formiddag) får jeg mail av komplett om at jeg får erstattet ny disk av de og sendes til meg, ikke en lyd fra psdata 2-0 til komplett. Nå kan det jo for alt jeg vet ligge en hentelapp fra psdata i postkassen min i morgen, eller før komplett for den sakens skyld.. men skjønner ikke helt at psdata tør å være (sålangt i prosessen) såvidt dårligere enn komplett, dems (vil jeg tro) største konkurrent.. er jo en kjent sak det er ved dårlig service i slike saker at man mister flest kunder.. Jaja, er spent på hvem som er best på slik service til slutt.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Interesant nok det der, men om man skal være litt pirken (og det skal man jo) kan man ikke med "statistisk sikkerhet" si at PS data er tregere enn Komplett Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Interesant nok det der, men om man skal være litt pirken (og det skal man jo) kan man ikke med "statistisk sikkerhet" si at PS data er tregere enn Komplett nei, klart det er jo ikke en statistisk holdbar undersøkelse.. helt klart ikke... men tatt i betraktning at hos psdata så er det den andre brenneren av samme type som konker for meg, en type som de sa på tlf har vert mye feil på, og uten tvil skule få en ny... så skulle jo dette gå raskt og greit, i forhold til en disk som kanskje skal testes ut og slikt.. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe, dette kan jo vere litt morro å se.. Men, dette tror jeg kan vere veldig variabelt. Kan hende komplett fikk få retursaker denne helga mens PSdata blei "nedsnødd"? Så jeg ville tro at en annen gang så er det med komplett det tar tid mens PS ordner det med en gang. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 og kl 2230 var sendingsbekreftelse fra komplett mottatt.. rykker stadig fra.. 3-0 (håper på hat-trick fra psdata nå ) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 og kl 2230 var sendingsbekreftelse fra komplett mottatt.. rykker stadig fra.. 3-0 (håper på hat-trick fra psdata nå ) 1. Brennere (noen av dem) har garanti som dekkes av produsent, ikke leverandør. Med andre ord, brenneren kan få seg en lang tur. HD'er er heller ikke så lete å fikse som brennere. 2. Hvorfor i all verden fiksa du ikke brenneren selv? Er ofte ikke mer å gjøre enn å skru den opp, blåse litt med trykkluft, rense linsa med Q-tips og vips! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 1. Brennere (noen av dem) har garanti som dekkes av produsent, ikke leverandør.Med andre ord, brenneren kan få seg en lang tur. HD'er er heller ikke så lete å fikse som brennere. 2. Hvorfor i all verden fiksa du ikke brenneren selv? Er ofte ikke mer å gjøre enn å skru den opp, blåse litt med trykkluft, rense linsa med Q-tips og vips! ja det er jo bare for morro skyld at jeg ser på dette her da, ikke for å ha en utdypende seriøs undersøkelse.. som han sa han hos psdata, den skulle de bare bytte rett om for meg uten problemer.. men for all del, skal jo ikke legge for mye i det.. Men hvorfor skal jeg begynne å tukle med noe? Den aopen 4048 jeg fikk for ett års tid siden gikk en stund og konket, fikk ny aopen 4048 og den konket.. da begynner jeg virkelig å få lyst på ny, ikke skru opp og tukle (miste garanti) når jeg i tillegg får opplyst at den har det vært mye problemer med, den modellen der.. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Synes dette var litt interresant å lese jeg. Men som det ble sagt, tenk om posten har gjort som de gjør altfor ofte altså at pakka fortsatt står fast i et eller annet evighetssystem *grin* Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ingen umulighet at Posten har feilsendt PS-pakken til Nordkapp for alt en vet Bruker selv samme 2 webshopper, og mitt inntrykk sålangt er at Ps-data er hakket vassere enn Komplett når det gjelder å få ting gjennnom systemet sitt. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har en disk (WD200GB) inne hos PSData nå. Det stod ett eller annet sted at en må beregne 14 dagers behandlingstid, så nå har jeg litt under en uke igjen. Får håpe de holder skjema. Begynner å bli fullt på de andre harddiskene... Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvis dere venter på varer som er inne til rep/service. Hvorfor ikke bare sende en mail eller ta en tlf? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har også hatt retursaker hos begge desse, og i mitt tilfelle var psdata betydelig raskare. Men som det blir sagt oppi her er det så mange ting som spelar inn at ein ikkje kan legge for stor vekt på enkelt - tilfeller. Konklusjonen er at det ordnar seg uansett med begge to..... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har send WD 120GB disken min til komplett for ca en uke siden, ikke et ord fra komlett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har selv hatt returer til dem begge og alle har kommet ca dobbelt så raskt fra psdata i tillegg har jeg fått forhåndsretur når det har vert nødvendig. Til det du nevner om posten så er det av intresse da jeg fikk to pakker tilsendt en fra komplett og en fra psdata, disse var reg inn på postsorteringen i oslo med ca 1 times mellomrom og begge var av tilnermet samme størrelse alikevel mottok jeg den ene pakken 5 dager etter den andre. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skjermkortet mitt har hatt status "motatt" hos komplett.no siden 31/10. De sier de har 3-5 dagers behandling fra de mottar varen, men statusen har ennå ikke endra seg. Jeg er utålmodig. Må kanskje ringe dem i morgen hvis jeg ikke hører noe da. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Da har jeg fått erstatningsfaktura fra psdata (onsdag) 3-2 til komplett. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Da er denne duellen endelig over.. kl 0902 i dag fredag, på dagen en uke etter at jeg sendte det avgårde. er begge pakkene ankomstregistrert på mitt postkontor.. Synes dette er veldig bra service fra begge to, at det bare tok en uke å ordne opp i dette - stor pluss i margen til begge.. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Syns komplett har kjempe bra service! nå har jeg jo heller ikke prøvd noen andre enn komplett og elkjøp da. på elkjøp går alt tregt!. man må stå 1time i kø for og spørre om en liten ting. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vil vel påstå at komplett ligger et lite nesehår forran i denne saken da de hadde best oppfølging/informasjon underveis. Noen mot? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vil vel påstå at komplett ligger et lite nesehår forran i denne saken da de hadde best oppfølging/informasjon underveis. Noen mot? Ja, komplett er veldig flinke til å skrive behandler ditt og behandler datt, psdata viste at de gjør det som trengs uten masse dilldall, og du får tingene dine uansett uten urimelig lang behndlingstid 7-0 til psdata (trakk ifra hos komplett på all unødvendig spam mail og unødvendig bruk av båndbredde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå