Djn Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Helt sekundært: Hunder er mye mer følsomme for koffein og beslektede stoffer enn mennesker, så ting vi ser på som ufarlige (f.eks sjokolade, som inneholder theobromin) kan være livstruende for hunder. Jeg har ikke sett på mengdene, men jeg vil tippe hunder fort kan bli koffeinforgiftet av cola. Det er ellers et godt eksempel på hvorfor man skal være forsiktig med å direkte sammenligne forskjellige andre dyr med mennesker - vi reagerer temmelig forskjellig på en del stoffer. (Det er også derfor man ikke skal ukritisk gi dyr menneskemedisiner.) Endret 17. mars 2015 av Djn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 oi Anonymous poster hash: e7ba6...2f7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) oi Anonymous poster hash: e7ba6...2f7 Ops! Klikka post før jeg var ferdig og skulle ikke være anonym Nei jeg syns ikke man skal gi cola til hund, på samme måte som at dem ikke skal spise sjokolade Endret 4. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå