Gralle Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 100 dollar for ingen ting altså (annen farge eller noe). Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hysj! Gjlr da ikkje det, hvem skulle tro på noe sånt? Jeg endret også OC på CPU, som jeg ikke kom til å gjøre pga blahblahblaah.. Whops.. Tror jeg har et legit problem med å bestemme meg! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er slik man tjener penger på dumme folk. At de i det hele tatt kan komme unna med det er egentlig fantastisk. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Tror du jeg kan få det som tittel? Får spørre Admins'a! 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg er mest spent på ytelsesforskjellen mellom 1070 og 1080 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Til og med Apple har ikke slik salgsstrategi. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Såå. De øker prisen bare fordi de er eneste som selger de i starten? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Så hele pressegreia, ett rom med youtubere, bloggere og "scene" folk som er lovd kort til test eller gratis vare som jubler og brøler. Nvidia er markedsledende og har produkt i alle segment. Finnes det ikke bedre måter å vise frem dette på ? Dobbel ytelse(i VR) i forhold til strømforbruk er ca det som konkret blir lovd ? Om ett gjennomsnittlig kort klarer slike frekvenser som blir sagt demokortet på scena kjører og overklokkene de snakker om holder seg er jo det ett bevis på at migrering til ny krympet arkitektur har vært vellykket. Det skurrer litt flere plasser for min del men håper allt holder seg oppe + moms Endret 8. mai 2016 av Thobjo 2 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Har ikke sett slike events noen gang før. Men fikk litt følelse av at det var et vekkelsesmøte med hallelujastemning. Så det skal bli godt å få noen skikkelige tester snart. 2 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Det var ekstremt kleint når han masa med han fyren med slidsene... Det var på Steve Job sin "sku av alle telefonene deres" nivå. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Såå. De øker prisen bare fordi de er eneste som selger de i starten? Fordi du er en "founder" altså får de aller første kortene. Bleargh sier nå jeg , hadde man virkelig fått valuta for de 100$ ekstra man betaler... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Såå. De øker prisen bare fordi de er eneste som selger de i starten? Fordi du er en "founder" altså får de aller første kortene. Bleargh sier nå jeg , hadde man virkelig fått valuta for de 100$ ekstra man betaler... Kan jo tenkes at nVidia selv ikkje skal konkurrere direkte med 3.partene, derfor setter de prisen 100$ høyere Eller ikkje Akkurat her er faktisk nVidia helt på bærtur med salgstriksa sine... Endret 9. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Såå. De øker prisen bare fordi de er eneste som selger de i starten? Fordi du er en "founder" altså får de aller første kortene. Bleargh sier nå jeg , hadde man virkelig fått valuta for de 100$ ekstra man betaler... Kan jo tenkes at nVidia selv ikkje skal konkurrere direkte med 3.partene, derfor setter de prisen 100$ høyere Eller ikkje Akkurat her er faktisk nVidia helt på bærtur med salgstriksa sine... Ja, helt enig med deg der. Men er man markedsledende på en platform kan man nyte godt av det. Tipper den pressekonferansen var kostbar og at alle som fikk med seg nye nvidia skjermkort "hjem" for å teste har kostet litt og noen må jo betale for det... Kortene ser utvilsomt bra ut , men det er flere som har påpekt at man denne gangen ser ut til å få kraftig redusert effektforbruket ,og at ytelse-økningen kanskje ikke er så høy som den burde ha vært, med tanke på at vi har nesten en effektiv halvering av størrelsen på brikken med teknologi som gjør at man får langt flere Gpu'er per Wafer enn det man gjorde før og dermed øker fortjenesten en god del ( men man må ha i betrakning at krymping koster penger da Globalfoundries og andre vil kreve sin del av kaka ). Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Founders ed? Pris? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Hvor fra? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Founders ed? Pris? klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Hvor fra? Founders Edition ja, fra Digital Impuls :-) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Finner ikke noen GTX 1080 der... eller i noen andre norske nettbutikker :/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Founders ed? Pris? klarte ikke å vente lenger gitt, da var 3 stk. 1080 bestilt Hvor fra? Founders Edition ja, fra Digital Impuls :-) Pris pr stk? Kanskje jeg skal sende Haakon en mail. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå