Christian Thork Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Får spille på mitt heftige gtx 750ti 4GB! Håper det funker bra i BF hardline Lucky! Skulle ønske jeg hadde så beast hardware^^ Hvorfor 4Gb versjonen igrunn? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Ikke at jeg ville gitt en endelig dom med en test, men SLI skaleringen er virkelig da Titan-X skinner: http://www.digitalstormonline.com/unlocked/nvidia-gtx-titan-x-3-way-sli-performance-review-4k-benchmarks-idnum343/ Nesten dobbel ytelse fra 980 3-Way SLI VS TitanX 3-way-SLI i crysis 3 4K. Og i de andre spillene 12K vs 36K, har jo også noe å si I forhold til det som virker å være nærmere 30-35 % i singelkort, så er det rimelig imponerende å se. Og vi snakker vel heller nærmere 15-16K for tre 980, og foreløpig 35k for tre Titan. Dog er det egentlig urettferdig å sammenligne Titan-prisene i Norge første døgnet. Med flere modeller og litt tid så faller ofte prisen noe. Samt det faktum at kroneprisen er mye høyere på TitanX enn for 980, som bruker lengre tid på å falle pga. Lagervare og treghet i systemet. For TitanX er strengt talt bare doble prisen av 980, ikke triple.Ja veiledende er mindre enn dobbelte. det yter helt vanvittig i SLI - det er helt sikkert. vet om to stakkars sjeler på forumet som kommer til å bli små barn igjen snart.. lol. SLI TitanX er rått. Haha, fett. Er fortsatt misunnelig på de som kjøpte seg Titan i sin tid, og forblir sikkert like misunnelig denne gangen au. Endret 18. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Tipper du har mer titan i kabinettet ditt en det er i en titan-x Kjøpte en titanstang en gang for å dreie, 7mm i diameter, 770 kr for en liten stump Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Nei, får vente på neste gang War skal rive huset sitt tenker jeg. Så kanskje vi snakker Titan M. Hehe, ikke billige greier nei. ^^ Hva skulle du bruke det til, om jeg tør å spørre? Endret 18. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 JayzTwoCents kommer med en ganske artig review: Skal jeg gå på en smell da tro? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Dreide den ned til 3mm da de ikke hadde den diameter på lager. Så tegnet jeg en modell og cnc-freste to klypedeler og lagde det jeg vil kalle verdens minste klesklype som skulle brukes til å klemme små blodårer før man skulle inn i digre maskiner på rikshospitalet som streika om det var metall/magnetiske deler på pasienten. Jobba som finmekaniker på rikshospitalet før, har lagd bårene til helikoptere, mikroskopbord som fjerner vibrasjoner fra planeten og hjerneoperasjonsinstrumenter på spesialbestilling. Kanskje jeg skal lage det perfekte kabinettet, som ikke veier 180kg #carbon omw 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Awesome. Var en tur innom St Olavs's for å titte litt på noen ultralyd-scanner som de dreiv å mekka faktisk. Testa litt rundt for å se hvordan blodstrømmen i halsen min så ut. Skulle gjerne jobba der. ^^ Haha, ja det tenker jeg nok. Dog, det ultimate materialet i verden om du optimaliserer for både styrke, letthet OG pris. Da er kryssfinèr det beste. Mener i alle fall det var svaret vi fikk ut av programmet fra materialteknikk-timen. Titan tror jeg ikke ville vært noe veldig langt oppe på lista der akkurat. Endret 18. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 uff.. lenge leve galskapen. 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Den største galskapen er at det bare er en Christian kjøper det av deg for 2500 om du ikke er fornøyd. mange tusen i avgifter på en gpu Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hmm, 2500Kr.. Seems fair 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ja, trodde det var inn med SLI jeg.....? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Kommer nok inn et kort nummer 2 etterhvert, men denne månden tillater ikke kontoen min at jeg brenner 23 000 på skjermkort Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Kjøres det på en CX 430W? Endret 18. mars 2015 av otl Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) 20-30laken , man må trykke klarna delbetaling da og ikke bare faktura vil jeg tippe gjelder for de fleste Noen som vet om den kommer på "will it blend" Endret 18. mars 2015 av War Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Hehe, en vet at en er på diskusjon.no når en blir kritisert for å BARE kjøpe seg ett skjermkort til 11500,- å ikke 2 Nei jeg skal se hvordan ett kort klarer seg med det første så for en se om jeg finner ut om jeg har behov for ett nummer 2. Kunne tatt delbetaling å kjøpt 2 med en gang selvfølgelig men velger å starte med bare ett kort i første omgang Endret 18. mars 2015 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Trykker man faktura blir det uansett omgjort til delbetaling om man bare betaler minstebeløp ved endte 14 dager. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Titan X.. One gpu to rule them all ^^ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Blir det kjøp på deg da, Christian? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Neh. Vil ikke ligge i mer gjeld en det jeg nå ligger i^^. Jeg spiller nesten ikke lenger, et par timer i uka. Går mest med venner Så vil muligens anskaffe meg 980 tri sli og klokke hver til litt over 1500Mhz^^ Ser at stock 980 tri-sli får 149xx på fsx, mens 2 overklokket får 145xx. (boost ca 1530mhz) så ligger ikke så galt bak Titan X med 3 stk overklokket tipper jeg ^^ blir jo 80% folding igrunn Endret 18. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå