Nizzen Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 1455/3900cyclops3_1455.zip Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 1455/3900 cyclops3_1455.zip Har du prøvd denne og kan dele erfaringene dine? :-) Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Faens win 10... Skjedde nå da? win10 krasjet 2 ganger når jeg fikk problemer med 3-way sli. Så ble 3 ny install på bare en uke Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Win 10 hater 3-way og 3xswift surround. Det khedelige er at det gikk sykt bra med driveren som hadde memoryleak dx error, frem til det crashet Nå er det eeeeeeevig lagg/stuttering og riving i bildet. Med en skjerm går det bra. Win 8.1 er også veldig bra. G-sync med 3-skjermer i win 10 er altså helt ute å kjøre. Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Spørs om jeg bare skal gi fan i windows10. OS tryner jo bare du ser på det Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 SLI får Windows til å tryne, ikke enkeltkort. Det beste er å kjøre et sterkt kort og heller leve med at man bare klarer 2560x1440. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har siste tiden startet å få opp feilmelding om at jeg har for lite minne etterfulgt av spillkræsj i windows 10.. Er dette et problem andre har? Eller må jeg til å nappe ut RAM brikker igjen ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har siste tiden startet å få opp feilmelding om at jeg har for lite minne etterfulgt av spillkræsj i windows 10.. Er dette et problem andre har? Eller må jeg til å nappe ut RAM brikker igjen ? Bruker du ikkje nyeste driver får du vram dx error For meg så er windows 8.1 såpass bra at win 10 er ikkje så nøye akkurat nå. Dualboot med begge deler funker. Rar ikkje mange sekundene å komme inn i win 10 fra 8.1 om jeg vil teste nye drivere Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Folding duvet, eneste grunnen til jeg har 3 kort ^^ Men får fan med DX error, lastet ned hele spillet idag og gledet meg til å spille så får jeg fan med den jevla dx erroren, kjører siste driver fra Nvidia altså 355.98 Gidder ikke å installere win 8, all updates, win 8.1 all updates, så laste ned gta og bf4 igjen.. Noen quick fix? Endret 3. oktober 2015 av ChTh Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Man kan jo prøve å unngå å opprette flere brukerkontoer når man allerede har en konto som er suspendert... Hint hint... Men joda , når det gjelder DX feilen så må du trolig gjøre en ordentlig oppryddning av installasjonen til Nvidia (avinstaller helt 100% ) og så legge inn enten den siste driveren 355.98 eller prøve en annen. Bør bemerkes at noen kombinasjoner av drivere fungerer bedre til noen brukere og jeg antar dette har en sammenheng med hovedkort , cpu og skjermkort. Nvidia brukere har for det meste vært bortskjemt på Windows 8.1 med at det bare var tut og kjør når det gjelder drivere , men nå ser det ut som alle sammen må jobbe mer eller mindre likt for å få ting til å fungere som det skal på Windows 10. 1 Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Man kan jo prøve å unngå å opprette flere brukerkontoer når man allerede har en konto som er suspendert... Hint hint... Men joda , når det gjelder DX feilen så må du trolig gjøre en ordentlig oppryddning av installasjonen til Nvidia (avinstaller helt 100% ) og så legge inn enten den siste driveren 355.98 eller prøve en annen. Bør bemerkes at noen kombinasjoner av drivere fungerer bedre til noen brukere og jeg antar dette har en sammenheng med hovedkort , cpu og skjermkort. Nvidia brukere har for det meste vært bortskjemt på Windows 8.1 med at det bare var tut og kjør når det gjelder drivere , men nå ser det ut som alle sammen må jobbe mer eller mindre likt for å få ting til å fungere som det skal på Windows 10. Hehe, You gotta do what you gotta do for å være online på forumet. Vanlig bruker vil bli aktiv innen et par timer. Skal få kjørt DDU og så laste ned nyeste driver, Takk for tips! 1+ EDIT: FIkset det gitt, Takker :-D Endret 3. oktober 2015 av ChTh Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) http://tech4gamers.com/nvidia-shows-off-its-next-gen-hbm-based-pascal-gpu-at-gtc-2015/ Ser ut til å bli heftige saker.. Pascal micro architecture. DirectX 12 feature level 12_1 or higher. Successor to the GM200 GPU found in the GTX Titan X and GTX 980 Ti. Built on the 16FF+ manufacturing process from TSMC. Allegedly has a total of 17 billion transistors, more than twice that of GM200. Taped out in June 2015. Will feature four 4-Hi HBM2 stacks, for a total of 16GB of VRAM for the consumer variant and 32GB for the professional variant. Features a 4096bit memory interface. Features NVLink and support for Mixed Precision FP16 compute tasks at twice the rate of FP32 and full FP64 support. 2016 release. Endret 6. oktober 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 http://tech4gamers.com/nvidia-shows-off-its-next-gen-hbm-based-pascal-gpu-at-gtc-2015/ Ser ut til å bli heftige saker.. Pascal micro architecture. DirectX 12 feature level 12_1 or higher. Successor to the GM200 GPU found in the GTX Titan X and GTX 980 Ti. Built on the 16FF+ manufacturing process from TSMC. Allegedly has a total of 17 billion transistors, more than twice that of GM200. Taped out in June 2015. Will feature four 4-Hi HBM2 stacks, for a total of 16GB of VRAM for the consumer variant and 32GB for the professional variant. Features a 4096bit memory interface. Features NVLink and support for Mixed Precision FP16 compute tasks at twice the rate of FP32 and full FP64 support. 2016 release. Det blir en sunn tid i møte. Altså mye havregrøt 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Det blir en sunn tid i møte. Altså mye havregrøt 1+, Jeg lo Endret 6. oktober 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 ^^ Havregrøt? Hvorfor ikke nudler? Koster 0.60kr på rema per pakke. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ^^ Havregrøt? Hvorfor ikke nudler? Koster 0.60kr på rema per pakke. Greit å spise noe som faktisk har næring i seg også Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det blir en sunn tid i møte. Altså mye havregrøt Nå som takvinduene mine er på plass... Hvor mange Pascals må du ha for å fullføre oppussinga mi da? Skal bare innrede et loft. Tak i gang, kjøkken. Listverk over alt! Sikkert gjort på en dag for en hendig snekker. Nå bor jeg som en dass, men har ikke hatt én fridag siden 14. juni... Orker ikke å sette i gang Flaks en ikke har samboer! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Godt jeg bygger på huset nå og er ferdig til jul, slik at "budsjettforhandlingene" til neste år starter på null Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 ^^ Havregrøt? Hvorfor ikke nudler? Koster 0.60kr på rema per pakke. Greit å spise noe som faktisk har næring i seg også Havrekorn og melk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå