Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje nvidia sitt nye geforce partner program gjør det mer spennende å game, eller hva sier dere fanboys?

hei, jeg tenkte å bygge en gaming pc også lurer jeg hvilket skjermkort jeg skal velge, det er så utrolig vanskelig valg, jeg kan ikke så mye om datagreier men jeg er teknologi nerd så vil jeg helst ha nyeste teknologien og jeg bryr meg ikke om strøm lol hvem bryr seg om strømforbruket + jeg liker spill med vulkan teknologien fordi jeg synes vulkan baserte spill ser så pene ut, håper på svar fra dere snille nerder her inne

vega64 ca 6k nok

gforce 1080 ca 6k nok

takk på forhånd

nvidia er kjent for å bruke skittne markedsføring for lenge siden, de har sponset/korruptet kjente spillprodusenter med nvidia hardwares, slik at kjente AAA titler blir designet med nvidia maskinvarer som igjen viser bedre ytelser i tester osv, og nå dette gpp tullet hahahahaha

kidsene vil støtte nvidia uansett pga test grafene peker mot nvidia sitt favør. god skikk, moral og etikk vil dø ut i framtiden akkurat somn dinosaurene pga kids som støtter slike selskaper som nvidia

støtt rettferdighet boikotte nvidia, begyn å kjøp amd istedenfor folkens

Du vet jo svaret selv...

...eller kjeder du deg bare? Du klarer ikke å dra igang en fanboy-debatt her. Den må du lengre utpå landet med...

Eller tar jeg feil? Jeg ville kanskje gått for denne.

Endret av Knutgrus
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva skjer nå? Maskinen har gått som en drøm inntil forrige Nvidia driver som jeg la inn for noen dager siden etter den begynte jeg å få endel stutter. Så var det kommet en ny driver i dag så jeg antok at dette var en driver for å fikse problemet jeg hadde fått, og riktignok er stutter borte nå. Men nå klokker ikke kortet mitt til samme hastighet , nærmere 200mhz laver eog har mistet 10% av scoren i Time Spy(har lavere fps i spill også men er vanskeligere å stadfeste tall på nedgangen).

Kan en driver faktisk være skyld i dette eller er det noe annet som kan foregå her?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du vet jo svaret selv...

...eller kjeder du deg bare? Du klarer ikke å dra igang en fanboy-debatt her. Den må du lengre utpå landet med...

Eller tar jeg feil? Jeg ville kanskje gått for denne.

jasså ja, jaja, så du vil anbefaler denne, kan jeg få lov å spørre om er dette fordi du selv har gode erfaringer med dette produktet?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva skjer nå? Maskinen har gått som en drøm inntil forrige Nvidia driver som jeg la inn for noen dager siden etter den begynte jeg å få endel stutter. Så var det kommet en ny driver i dag så jeg antok at dette var en driver for å fikse problemet jeg hadde fått, og riktignok er stutter borte nå. Men nå klokker ikke kortet mitt til samme hastighet , nærmere 200mhz laver eog har mistet 10% av scoren i Time Spy(har lavere fps i spill også men er vanskeligere å stadfeste tall på nedgangen).

Kan en driver faktisk være skyld i dette eller er det noe annet som kan foregå her?

Jeg kan ikke se noen ny driver...? 397.31 er den siste jeg kan se.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen ny driver...? 397.31 er den siste jeg kan se.

Var noe mas om ny driver hos meg igår også.
Lenke til kommentar

jasså ja, jaja, så du vil anbefaler denne, kan jeg få lov å spørre om er dette fordi du selv har gode erfaringer med dette produktet?

Åh, Guri... Det var litt flaut... hadde feil link i clipboard :(

Det er da ikke det verste. Kunne vært en oppblåsbar dokke  :confused:

Eller oppblåsbar mannedukke med rompekork?  :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

GeForce 397.55 hotfix driver

http://www.guru3d.com/news-story/download-geforce-397-55-hotfix-driver.html

After driver installation, Device Manager may report Code 43 error on a few GTX 1060 cards models.

Netflix playback may occasionally stutter.

Added support for Microsoft Surface Book notebooks.

Windows 10: Driver may get removed after PC has been left idle for extended period of time.

Lenke til kommentar

GeForce 397.55 hotfix driver

http://www.guru3d.com/news-story/download-geforce-397-55-hotfix-driver.html

After driver installation, Device Manager may report Code 43 error on a few GTX 1060 cards models.

Netflix playback may occasionally stutter.

Added support for Microsoft Surface Book notebooks.

Windows 10: Driver may get removed after PC has been left idle for extended period of time.

Legg merke til at denne driveren er ment for å fikse disse problemene, og ikke lager dem! :thumbup:

Lenke til kommentar

hei, jeg tenkte å bygge en gaming pc også lurer jeg hvilket skjermkort jeg skal velge, det er så utrolig vanskelig valg, jeg kan ikke så mye om datagreier men jeg er teknologi nerd så vil jeg helst ha nyeste teknologien og jeg bryr meg ikke om strøm lol hvem bryr seg om strømforbruket + jeg liker spill med vulkan teknologien fordi jeg synes vulkan baserte spill ser så pene ut, håper på svar fra dere snille nerder her inne

vega64 ca 6k nok

gforce 1080 ca 6k nok

takk på forhånd

nvidia er kjent for å bruke skittne markedsføring for lenge siden, de har sponset/korruptet kjente spillprodusenter med nvidia hardwares, slik at kjente AAA titler blir designet med nvidia maskinvarer som igjen viser bedre ytelser i tester osv, og nå dette gpp tullet hahahahaha

kidsene vil støtte nvidia uansett pga test grafene peker mot nvidia sitt favør. god skikk, moral og etikk vil dø ut i framtiden akkurat somn dinosaurene pga kids som støtter slike selskaper som nvidia

støtt rettferdighet boikotte nvidia, begyn å kjøp amd istedenfor folkens

Og hvorfor vil du ha nVidia egentlig?

Lenke til kommentar

Har noen en TLDR versjon på to setninger av hva GPP faktisk gjorde?

2 setninger? Og jeg har allerede brukt opp begge.. :(

:p

Vel, det Nvidia gjorde, var å si til sine allerede produksjons "partnere" at dersom de ville beholde alle fordeler som de allerede hadde. Så måtte de melde seg inn i GPP, som samtidig krevde at de sluttet å bruke samme "gaming" produktlinje navn på AMD skjermkort, som de brukte på Nvidia skjermkort..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...