Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

16 stk. Msi gaming x 1080ti Bekreftet 3.mar.2018 @ komplett.no

Når jeg begynte å lese den setningen trudde jeg du skulle ha 16 stk. MSI Gaming X 1080Ti.

Hehe nei, var bare en opplysning til de som hele tiden maser, om at det ikkje er skjermkort tilgjengelig :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hjelper ikke det med slike priser.

 

Screenshot_20180302-102135.png

1k dyrere enn ved release av disse korta er vel ingen krise? Om så, så trenger man det heller ikkje :)

Ikke alle har den økonomien du har vet du Nizzen ;)

1080Ti var dyr nok ved release.

Men bil til 5-700 000kr har de råd til :p Helst lån på alt også :D

 

Det er typisk at de som klager på prisen, ikkje hadde kjøpt det uansett. Rart det der :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri forstått meg på såpass mange nordmenn har råd til biler som koster 500.000-1000.000. Har de ikke boliglån, unger og masse annet? Her i huset kjøper vi aldri biler til mer enn 250-300.000,- og vi har helt gjennomsnittlig samlet årsinntekt og universitet/høyskole utdanning. Vi kjøpte bolig mens det var fornuftige priser og lider ikke av oppussingssyndromet de fleste nordmenn plages av (og som bare økte med instagram og facebook).

 

Da er det litt enklere å unne seg småting innimellom som et 1080Ti kort.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er typisk at de som klager på prisen, ikkje hadde kjøpt det uansett. Rart det der :p

 

Vel, jeg kjøpte meg et 1080Ti i fjor, men jeg synes det er dyrt fordet, spessielt nå. Jeg rettferdig gjorde kjøpet med at yteleshoppet fra 980Ti var såpass som det var. Det som er litt av greia Nizzen er at så lenge folk godtar disse prisene, så vil produsentene også prøve seg med enda høyere priser på neste generasjon. Du vil sikkert kjøpe deg toppkortet selv om det koster deg 20K, men det vil ikke jeg :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Hjelper ikke det med slike priser.

 

Screenshot_20180302-102135.png

1k dyrere enn ved release av disse korta er vel ingen krise? Om så, så trenger man det heller ikkje :)

Ikke alle har den økonomien du har vet du Nizzen ;)

1080Ti var dyr nok ved release.

Men bil til 5-700 000kr har de råd til :p Helst lån på alt også :D

 

Det er typisk at de som klager på prisen, ikkje hadde kjøpt det uansett. Rart det der :p

 

Ja og en mobilfone til til 10k.

Selv betalte jeg 7239 og 8190 for mine evga 1080Ti sc2.

Lenke til kommentar

På tilbud også...

 

Vi opplever for tiden en uforholdsmessig stor etterspørsel etter grafikkort fra især utenlandske Bitcoinminere. Siden vi ønsker å imøtekomme våre lojale kunder, har vi valgt å begrense antallet til to stykker pr. kunde.

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hjelper ikke det med slike priser.

 

Screenshot_20180302-102135.png

1k dyrere enn ved release av disse korta er vel ingen krise? Om så, så trenger man det heller ikkje :)

Ikke alle har den økonomien du har vet du Nizzen ;)

1080Ti var dyr nok ved release.

Men bil til 5-700 000kr har de råd til :p Helst lån på alt også :D

 

Det er typisk at de som klager på prisen, ikkje hadde kjøpt det uansett. Rart det der :p

Jeg kjøpte 1080ti til 7000,- og syntes det var dyrt. At dette kortet av noen 3 parts produsenter selges for mellom 8 og 10k er hårreisende. Endret av mer-hw
Lenke til kommentar

Godt de tar til fornuften og begrenser kort per kunde.

 

Ang. pris. Jeg synes ikke 6-7000,- som jeg kjøpte mine 1080Ti kort er det minste dyrt for et Ti kort i dag. De har da aldri vært spesielt billige og jeg synes vi fikk en veldig god pris i hele 2017.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Men bil til 5-700 000kr har de råd til :p Helst lån på alt også :D

 

Det er typisk at de som klager på prisen, ikkje hadde kjøpt det uansett. Rart det der :p

 

Nå har vel ikke bil prisene gått opp ca 20 % på 2 -3 måneder heller, så det er ikke rett å sammenligne det. For å si det slik, hadde prisen økt tilsvarende i løpet av 2 - 3 måneder på bilen jeg kjøpte, er jeg ikke sikker på at jeg hadde kjøpt den da vi snakker om en økning på ca 150 000 kr.

 

Når det gjelder skjermkort, så utgjør prisøkiningen på den GPU'en jeg tenkte å kjøpe ca 2000 kr, og da jeg kjører SLI, blir det ca 4000 kr ekstra. Prosentvis samme økning som med bil prisen jeg ga som eksempel.

Endret av Chavalito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...