kremt Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ingen binding til merkevaren Asus der gitt.... Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) AMDs Pr Sjef var ute for få dager siden og sa: Threadripper er en CPU som kan brukes til mining, veldig bra på monero. Har en ytelse som et Vega skjermkort. 9 måneder ROI Det var vel et kode ord for. "Minere please kjøp våre CPU" Bare positivt for markedet dette, Nvidia trenger konkuranse. De har melket oss lenge nå, så jo bare hvordan det ble i 2017 når de fikk litt konkuranse. Og Asus og co tjener peng som aldri før. De har kalkyle på sine produkter tross alt. Produsenter kommer med bios updates for og støtte fler GPU etc, så tror de omfavner dette ganske Money talks xD Endret 5. februar 2018 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ingen binding til merkevaren Asus der gitt.... ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ingen binding til merkevaren Asus der gitt.... ? Salg av ett hovedkort med 19 pci-e plasser trenger ikke bety ett eneste salg av Asus skjermkort. Minere bryr seg katten i merker og kjøper bare det billigste som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 En miner.. Ja, han driter i logoen på skjermkortet. Og kjøper det som er tilgjengelig. Ikke skal han ha en skjerm til hvert skjermkort heller, eller mus og tastatur. Og for hvert minings hovedkort med 19 PCIe porter Asus selger. Så mistet de samtidig salget på 2 vanlige hovedkort som mineren ellers ville måttet ty til om ikke Asus la til rette for minere med slikt hovedkort.. Asus er ikke dumme de heller, de hadde ikke sluppet det HKet der om de trodde de ville tapt på det på bunnlinjen sin, det ville jo vært utrolig uansvarlig økonomisk som selskap og bomme som markant på sine egne analyser av markedet. Så "støtten" tror jeg ikke er støtte i annet enn at de tjener penger - plain and simple. Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. Skjønt... Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. Ingen binding til merkevaren Asus der gitt.... ? Salg av ett hovedkort med 19 pci-e plasser trenger ikke bety ett eneste salg av Asus skjermkort. Minere bryr seg katten i merker og kjøper bare det billigste som er tilgjengelig. Ja.. Det var jo akkurat det jeg skrev også.. Så da skjønner jeg fremdeles ikke hvor du ville med: "Ingen binding til merkevaren Asus der gitt...."..? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. Skjønt... Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. Tror jeg tolker dette på samme måte som han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hvor lang tid tar det før minere ikke lenger finner det lønnsomt å mine? Håper crypto holder seg lavt i et par mnd nå.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hvor lang tid tar det før minere ikke lenger finner det lønnsomt å mine? Håper crypto holder seg lavt i et par mnd nå.. Ring Snåsamannen 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Han var opptatt med å rigge opp en ny rigg... =/ Kommer til å sjekke finn.no et par ganger om dagen framover. Foreløpig ser det ikke ut til at minere har panikk og kaster ut investeringen. 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Snåsamannen her: Ferdig med riggen så kan snakke nå. Børsen går i dass, krypto går i dass. Børsen kommer seg til normalen, krypto har 4 doblet seg innen sommeren. 8-10 ganget seg innen 2018 er omme Får snoke etter billig hardware jeg og, sikkert noen plebs som er skremt alt Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. Skjønt... Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. Tror jeg tolker dette på samme måte som han. Det var da voldsomt så kryptisk man måtte være da? OK, da kan kanskje du opplyse meg? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 1080ti til 5000,- https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113610704 Panikken brer seg! Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Blower cards er bleh Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hvor lang tid tar det før minere ikke lenger finner det lønnsomt å mine? Håper crypto holder seg lavt i et par mnd nå.. Ethereum under 200$ vil for øyeblikket gjøre at miners ikke har profit lenger. Ish. 2 Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ligger det ikke voldsomt mange skjermkort ute på finn nå? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Glad jeg fikk solgt mine for noen få uker siden. :-D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ligger det ikke voldsomt mange skjermkort ute på finn nå? "Bare" rx580, som ingen vil ha Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Nizzen: Du vet jo alt om dette, når kan vi forvente nye kort Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 La ut kortet mitt til lufting på Finn for morro skyld. Mye pågang gitt Noen engelsk skrivende ikke verifiserte brukere som vil betale via paypal og bankoverføring selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 La ut kortet mitt til lufting på Finn for morro skyld. Mye pågang gitt Noen engelsk skrivende ikke verifiserte brukere som vil betale via paypal og bankoverføring selvsagt. Paypal burde vel være temmelig sikkert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå