Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke for å delta i en beta test da?

Gjelder det bare for de med Titan X, eller er det mulig å få for oss andre som kjøpte 970 før de begynte å gi bort The Witcher 3

Tror nok dette kun dessverre er for Titan X eiere ja.  ettersom tittelen sier "calling all Titan X owners"

gfe-gf-witcher3-header.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.geforce.com/titan-x-geforce-experience-beta

Noen av dere andre med titan X som får dette til å funke? Jeg får bare opp beskjed om å prøve igjen senere...

edit: link direkte til guiden http://www.geforce.com/titan-x-geforce-experience-beta/code-instructions

Fungerte fint for meg (vet ikke om spillet er noe spesielt bra, men skader ikke når det er gratis). Takk Nvidia!

Lenke til kommentar

Fungerte fint for meg (vet ikke om spillet er noe spesielt bra, men skader ikke når det er gratis). Takk Nvidia!

Det er jo til en viss grad en subjektiv sak, men dette spillet føler jeg meg ganske sikker på at vertfall kommer til å bli GOTY for min del, helt fantastisk :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor lenge kampanjen med Witcher 3 og Batman skal vare? Jeg lurer på å vente på 980ti eller 390X, men hadde vært greit å se om jeg kan vente. Altså om 980ti eller 390X ikke innfrir så kan jeg godt gå for et vanlig 980 eller to. Men litt kjipt da om jeg ikke får med spillene...

Lenke til kommentar

Litt gjerrig av meg (Vel, egentlig dårlig økonomi da, men går jo litt på det samme. Ordner jo råd til ting man MÅ ha selvfølgelig :p), men begge spillene er på ønskelisten min så en GTX980 nå blir jo en enda bedre deal. Får jo 6% rabatt på komplett også. 980ti er ventet i juni? Skal jeg være så kjip å bestille en 980 nå og bruke angrefrist om 45 dager?

Edit: Er Witcher koden på gog.com? Ikke steam?

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...