Gabri3L Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Er det ikke fint når nerder kommer sammen på denne måten? Forøvrig, har vi noe marked på forumet lenger? Husker det var noe en gang i tiden (typ ti år siden...), men finner ikke igjen noe. https://www.tek.no/bruktmarked Hører til Tek, som er solgt til VG. Eller de som eier VG også, er sikkert mer korrekt å si?.. Endret 13. juli 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Kanskje gammelt nytt: For de som er interessert i EVGA 1080 Ti Kingpin kan det kanskje se dårlig ut med EVBOT kontakt på det endelige produktet: https://de.evga.com/forums/EVGA-1080-TI-KINGPIN-Daten-Fakten-und-Release-m2444612.aspx Ref innlegg 1 og 2. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Price estimate? GTX 1080Ti FE med vannblokk. Følger med kvittering, garanti og kort + FE kjøper påmontert vannblokk GTX 980Ti med et defekt vifteblad? Klokker til ca 1515 på stock spenning, med andre ord, klokker ganske bra. :-) Endret 22. juli 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) https://www.proshop.no/Grafikkort/Gainward-GeForce-GTX-1080-Ti-Founders-Edition-11GB/2586558?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite ^^ Endret 22. juli 2017 av nagina Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ? Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre Endret 22. juli 2017 av SKAÐI Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ? Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ? Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P Forbrukertvistutvalget gir medhold til kunden i slike tilfeller med mindre det er snakk om såpass stor forskjell i pris at det bare kan oppfattes som riv ruskende galt. F.eks noe til 10 000,- til 5,- Den prisen der vil de bli felt for, avtalen med butikken er bindende og utvalget driter langt i om butikken har forbehold. Krysser fingrene for alle som har penger til overs. Endret 22. juli 2017 av Nwader Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Leveranse om 6-12 måneder.... Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ? Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P Forbrukertvistutvalget gir medhold til kunden i slike tilfeller med mindre det er snakk om såpass stor forskjell i pris at det bare kan oppfattes som riv ruskende galt. F.eks noe til 10 000,- til 5,- Den prisen der vil de bli felt for, avtalen med butikken er bindende og utvalget driter langt i om butikken har forbehold. Krysser fingrene for alle som har penger til overs. en vare som normalt koster 7000-7500kr som selges for 3500kr uten at det er opplyst om salg/rabatt eller lignende? https://www.reddit.com/r/norge/comments/50o0tf/rettigheter_ved_feilprising/ Eneste unntaket der butikkene "må" levere er gyldig grunn til å tro at prisene kan være korrekte. feks at konkurrenter leverer lignende produkter til lignende priser. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1737359&page=14 Er eksempeler på lignende tilfeller. Det er svært sjelden du får varene til den "feil prisen" men for all del:P Ikke jeg som får pengene mine fryst. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) nvm. Endret 22. juli 2017 av Nwader Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 De som bestilte 1070 mini ITX til 40% hos CDON i fjor fikk medhold, alle fikk kjøpt kortet til den prisen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Nei. Det fikk vi ikke.. Vi fikk et rabattkort på 100,-. 2 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Nei. Det fikk vi ikke.. Vi fikk et rabattkort på 100,-. Rart, jeg kjenner 2 stk som fikk kortene til 40% rabatt. Gjaldt dette kortet: http://cdon.no/elektronikk/gigabyte-geforce-gtx-1070-mini-itx-oc-hdmi-dp-2xdvi-8gb-p38748902 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Ja, samme kort.. Jeg fikk en faens mail om at jeg fikk en kupong på 100,-. Så CDON kan faen meg hoppe og dra til en viss plass.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? 3 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? De fikk medhold i sine klager hos forbrukerklageutvalget og kort til avtalt pris. Hva Christian eller andre som bestilte fikk vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hehe, ja det er mulig det. Jeg flirer bare av diskusjonen Men lykke til dere som bestilte! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? De fikk medhold i sine klager hos forbrukerklageutvalget og kort til avtalt pris. Hva Christian eller andre som bestilte fikk vet jeg ikke. Picture/proof, or it did not happen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 https://www.proshop.no/Grafikkort/Gainward-GeForce-GTX-1080-Ti-Founders-Edition-11GB/2586558?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite ^^ Dette kommer opp når jeg kommer til frakt: forventet forsendelse mellom 19.01.2018 - 18.07.2018 De kommer nok bare til å si at de ikke kan skaffe kortet lengre Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? De fikk medhold i sine klager hos forbrukerklageutvalget og kort til avtalt pris. Hva Christian eller andre som bestilte fikk vet jeg ikke. Eneste avtalen som kom ut fra forbrukerklageutvalget ved dette tilfellet for de som tok saken til veis ende var en rabatt på 25% som ga de som ville kortet til 3500 istedenfor 2500 som den opprinnelige feilprisingen var. Såvidt jeg vet vart denne saken lukket etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå