Avean Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Dere med 1080 TI Gaming X. Får dere til å unlocke Core Voltage i MSI Afterburner? I reviewen til Guru3D hadde dem gjort det men det er kun grået ut til meg. Har vært inn i .cfg filen og enablet der samt i options....no go. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Dere med 1080 TI Gaming X. Får dere til å unlocke Core Voltage i MSI Afterburner? I reviewen til Guru3D hadde dem gjort det men det er kun grået ut til meg. Har vært inn i .cfg filen og enablet der samt i options....no go. Nei får ikke satt mer vcore jeg heller på mitt MSI kort. Derfor max 1949 Mhz enn så lenge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Dere med 1080 TI Gaming X. Får dere til å unlocke Core Voltage i MSI Afterburner? I reviewen til Guru3D hadde dem gjort det men det er kun grået ut til meg. Har vært inn i .cfg filen og enablet der samt i options....no go. Sikker på at du la inn riktig ID og valgt 3. Party da? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Testa litt Rise of the Tomb Raider nå og selv ved bare 1936 Mhz core, så var jeg oppe i max 76 grader og 70% på vifta. (25 grader rom temp) Enten må jeg gjøre noe med airflow i kabinettet mitt, ellers så blir det liten vits for meg med mer vcore iallefall... Heller undervolting da. Må man redigere cfg fila før man begynner med undervolting også da? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og nå som da jeg allerede har bestilt meg et 1080Ti kort... http://www.tomshardware.com/news/nvidia-titan-xp-graphics-card-gp102,34079.html Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Unødvendig at de gjorde kortet 1 cm høyere, for jeg får ikke plass til det i it-kabinettet mitt nå som jeg kunne med gaming x tidligere. Da kan du gå for EVGA FTW3 kortet - det er bare dual slot med 3 vifter. Får fint plass til 2,5 slots i bredden, men ikke høyden på kortet som 1080 ti Gaming X har. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Nizzen, ulemper med ASUS bios på FE? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Nizzen, ulemper med ASUS bios på FE? Vet ikkje, har ikkje testa. Ikkje satt på vannblokkene enda engang, fordi jeg flytter dem frem og tilbake på testmaskinene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Spørs om jeg må teste da. Hva er fordelen og ulempene, står det noe om det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Spørs om jeg må teste da. Hva er fordelen og ulempene, står det noe om det? Fordelen står det jo om i første post. Du kan jo engelsk sist jeg så deg på OCN Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Oki. Må finne linken. Slapp AF nå som jeg har vært en mobilbruker de sista ukene. :-P Ich kan snakk ingles vary bra! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Va tenker dere om det nye TitanXp kortet som ble lansert i dag? http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-silently-launches-3840-shader-cores-nvidia-titanxp.html Det ble annonsert før Ti kom som en naturlig følge av Ti. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og nå som da jeg allerede har bestilt meg et 1080Ti kort... http://www.tomshardware.com/news/nvidia-titan-xp-graphics-card-gp102,34079.html Mmm ... Vil ha! Dog, med mindre jeg vinner i lotto eller selger en nyre eller noe så er jeg nok pent nødt til å sikte litt lavere. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Og nå som da jeg allerede har bestilt meg et 1080Ti kort... http://www.tomshardware.com/news/nvidia-titan-xp-graphics-card-gp102,34079.html Du fikk med deg prislappen også? Endret 6. april 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Testa litt Rise of the Tomb Raider nå og selv ved bare 1936 Mhz core, så var jeg oppe i max 76 grader og 70% på vifta. (25 grader rom temp) Enten må jeg gjøre noe med airflow i kabinettet mitt, ellers så blir det liten vits for meg med mer vcore iallefall... Heller undervolting da. Må man redigere cfg fila før man begynner med undervolting også da? Hehe, samme hadde jeg på msi 980. Varmt som fann og mye støy. På 1080 sc er kortene på ca 65c, så nå, er på ca 70% på viftene og 2062. Jepp jeg hører dem nå. temp er 25.5c i stuen min. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Testa litt Rise of the Tomb Raider nå og selv ved bare 1936 Mhz core, så var jeg oppe i max 76 grader og 70% på vifta. (25 grader rom temp) Enten må jeg gjøre noe med airflow i kabinettet mitt, ellers så blir det liten vits for meg med mer vcore iallefall... Heller undervolting da. Må man redigere cfg fila før man begynner med undervolting også da? Hehe, samme hadde jeg på msi 980. Varmt som fann og mye støy. På 1080 sc er kortene på ca 65c, så nå, er på ca 70% på viftene og 2062. Jepp jeg hører dem nå. temp er 25.5c i stuen min. Ja, jeg har skjønt at du ble frustrert over de 980 MSI korta Kjetil. Hvis du har sett på bildene jeg la ut, så kan du se at kjøleren er ganske massiv, og det er 2 stk 100mm vifter på den. Problemet mitt er nok heller en ikke helt optimal airflow, enn dårlige MSI vifter Dessuten pleier jeg aldri å være heldig med å få kort som overklokker bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ta av døra, det hjelper på kortene som hiver varmen inni kabinettet ditt. Eneste som ikke kjører kab er linux maskinen min, kjører ikke varme ovn i den. 2x1080 + cpu blir varmt. Spesielt nå alle er nå overklokket. Jepp gpu + cpu Lenke til kommentar
C64C Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Litt on topic her igjen. Old vs new : overview.jpg sideview.jpg Meet the new boss, same as the old boss? Vel det er litt forandringer da...men ikke mange Hvor langt overklokker dritten, det lurer jeg på Altså klarer du 2100mhz stabilt i 30 min i Bf1? Nesten akkurat satt i kortet. Skal spille i kveld, men blir da BF4 siden jeg ikke har BF1... Jeg satser ikke på 2100 Mhz Nizzen. For meg holder det fint å se 2000 tallet Glemte du å installere BF1? Endret 6. april 2017 av C64C Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ta av døra, det hjelper på kortene som hiver varmen inni kabinettet ditt. Eneste grunnen for at jeg ikke har gjort det er støv samling i PC'n. Orker ikke en ukentlig blowjob av maskina Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Glemte du å installere BF1? Hehe ikkesant Eneste modusene jeg spiller mest i BF4 er Team Deathmatch og Gun Master. I BF1 er det mer Conquest Large etter det jeg skjønner? Eller har BF1 fått samme som jeg liker best? Dessuten liker jeg best singel player spill som Tomb Raider og Crysis spilla Endret 6. april 2017 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå