|SeVen| Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) 1440p Ultra, SMAA Long range shadow står på ON og ikke Ultra (glemte det). Endret 23. mars 2017 av |SeVen| Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Mye lettere om alt var ultra preset minus turf. Der var det jeg fikk 63,xx FPS på 1440P med 2050/500+ på core/minnet. Var ULTRA minus Turf og antialiasing til SMAA fremfor Temporal AA. (SMAA er litt tyngre å kjøre). Jeg har sharpening på 40%. Nizzen: Turf On? Heftig. Hadde vært kult å se ditt oppsett benche i 1440P 62 fps 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Tok en test med min 7700K og 1080Ti begge overklokka 1440p alt på ultra/samme settings som Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Tok en test med min 7700K og 1080Ti begge overklokka 1440p alt på ultra/samme settings som Nizzen Ryzen zuger Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hva slags OC på CPU og minnet? Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 2050/6003 men blir stoppa av PT så den lå vel på 2038/6003 under benchmarken Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) 1440p Ultra, SMAA Long range shadow står på ON og ikke Ultra (glemte det). Bench.PNG Heftige tall Long range shadow = Ultra er en real FPS killer så jeg har kjørt med den til kun ON. Tipper de andre også gjorde det? Hadde vært gøy å se noen med 1070 SLI kjøre dette. Endret 24. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Lenke til kommentar
LeadCollisionMan Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Hadde du giddet å teste forskjellen med SMT slått av (antar at den er på, siden bechmarken sier 16 logiske kjerner)? Jeg har skjønt at det burde gi en liten boost. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Hadde du giddet å teste forskjellen med SMT slått av (antar at den er på, siden bechmarken sier 16 logiske kjerner)? Jeg har skjønt at det burde gi en liten boost. Jeg kan sikkert teste, men tror du virkelig det har noe å si i dette spillet som er så evig GPU "bound"? Lenke til kommentar
LeadCollisionMan Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Hadde du giddet å teste forskjellen med SMT slått av (antar at den er på, siden bechmarken sier 16 logiske kjerner)? Jeg har skjønt at det burde gi en liten boost. Jeg kan sikkert teste, men tror du virkelig det har noe å si i dette spillet som er så evig GPU "bound"? Nja, tipper ikke så mye. Men om du gidder hadde det vært interessant Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Hadde du giddet å teste forskjellen med SMT slått av (antar at den er på, siden bechmarken sier 16 logiske kjerner)? Jeg har skjønt at det burde gi en liten boost. Jeg kan sikkert teste, men tror du virkelig det har noe å si i dette spillet som er så evig GPU "bound"? Nja, tipper ikke så mye. Men om du gidder hadde det vært interessant Hadde ikkje noe å si. +-1fps. Altså innenfor feilmarginen. 1 Lenke til kommentar
LeadCollisionMan Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 @Nizzen: Ok. Takk for at du sjekket Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Viktig å påpeke at under spilling blir spillet mer CPU bound. Benchmarken tester omtrentlig kun GPU. Long Range Shadows har også mindre å si i Benchmark enn når man er i spillet med mye long range terreng. Endret 24. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ghost recon wildlands 4k benchmark: Ryzen @ 4ghz - 3200 cl14 mem 1080ti @ 2000mhz 20170323_193037.jpg 20170323_193148.jpg 20170323_193201.jpg 1080ti sli på samme settings gir bare 46fps. De fleste settings har nesten ingen ting å si på fps annet enn godrays. Skrur jeg av denne, så får jeg ca 62fps i benchmarken. Turf, AA etc krever lite for 1080ti sli tydeligvis. SMAA av eller på er innenfor 1 fps i 4k Ser ut som om det er litt igjen å gå på når det gjelder sliskalering også. Kan det være feil med SLI profilen din? Siden 1080TI SLI bare gir minimal økning i ytelse. Jeg opplever rundt 40% mer ytelse med 1080SLI enn singel 1080TI. Ikke testet med 1 kort, men burde gi rundt 1.6 i skalering da TI er rundt 25% raskere enn vanilla 1080. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Viktig å påpeke at under spilling blir spillet mer CPU bound. Benchmarken tester omtrentlig kun GPU. Long Range Shadows har også mindre å si i Benchmark enn når man er i spillet med mye long range terreng. Samme er det med Rise of the Tomb Raider også. Den innebygde benchmarken er ikke helt representativ der heller. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Fant ut av Bf1 nå. G-sync + sli er ødelagt. Uten g-sync så funker sli i Bf1. x99 8 core + 1x1080ti @4k = ~90fps x99 8 core + 2x1080ti @4k = ~ 127fps Må flytte korta over IGJEN til Ryzenriggen. Som det ser ut nå, så virker fps mye mere stabil med 6900k enn med Ryzen i BF1. Endret 24. mars 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Testet Ghost Recon Wildlands sin SLI scaling nå. 7700k 5ghz 32Gb 3400mhz 1080(SLI) 2100/5556 Ca 80% mer ytelse med SLI, ganske bra optimalisert. Testene ble kjørt med G-sync av. (Gsync på = -10% ytelse både i SLI og singel). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå