Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Du får klage inn klaginga mi. Et annet spørsmål til deg; det er ikke alltid spillkampanjer som følger med grafikkortkjøp. Likevel koster kortene det samme? Har de lagt inn en fast margin på alle kort, uansett? Bør man i det hele tatt kjøpe grafikkort uten spillkampanjer hvis man uansett "betaler" for et spill? EDIT: Glemte obligatorisk "slutt å klag her da" Naja: Du: Komplett sender tydeligvis ut spillkoder i bulk hver mandag. Hjalp lite at jeg bestilte kort forrige fredag. Syns egentlig det er ganske ubrukelig... Fikk jo seff samme fyren på telefonen som jeg hadde på chat'en. Da blir det lite Wildlands i helga. Men nok nå Endret 19. mars 2017 av aklla Fjernet sitatpyramide Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Greit å vite at FE kortet med EVGA Hybrid ettermontert ikke blir dyrere enn 3. part luftkjøler. I grunn et veldig godt kjøp da Endret 17. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Håper du har rett, for på 1080 var de dyrere. Har jeg feil? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 1100 kr mer for det custom Asus kortet var ikke billig nei. Lurer på hva EVGA FTW3 vil koste da... Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Naja: Du: Komplett sender tydeligvis ut spillkoder i bulk hver mandag. Hjalp lite at jeg bestilte kort forrige fredag. Syns egentlig det er ganske ubrukelig... Fikk jo seff samme fyren på telefonen som jeg hadde på chat'en. Da blir det lite Wildlands i helga. Men nok nå Du har allerede sitert meg på det du skrev, trenger ikke skrive det to ganger. Du klager jo på at du "betaler" for spill du ikke spiller, så kanskje vi begge skal slutte å klage? Endret 19. mars 2017 av aklla Fjernet sitatpyramide 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Må dere ha de lange sitat tårnene..? 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Må dere ha de lange sitat tårnene..? må du ha de korte meldingene til oss hele tiden? OT: Holy fuck det var dyrt, tror 980ti er siste GPU jeg kjøper når det gjelder gaming. Allerede for powerful for meg 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Må dere ha de lange sitat tårnene..? Måtte få med hele sitatrekka som bevis 4 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Greit å vite at FE kortet med EVGA Hybrid ettermontert ikke blir dyrere enn 3. part luftkjøler. I grunn et veldig godt kjøp da Det er forskjell på kort som har referanse-pcb med 3. parts luftkjøler og de andre korta med helt egen PCB. Inno3d bruker referansekort og der er prisen helt lik som FE. Endret 17. mars 2017 av Randeboy Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Noen som har opplevd at et Maxwell kort har blitt degradert? Mitt ene 980TI har jeg hatt på 1403 Mhz mesteparten av tiden jeg har hatt det, men nå faller den ned til 1390 Mhz når jeg spiller. 13 Mhz er ikke mye, men allikevel da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 nånå, du har bare lyst på 1080ti, skjønner deg godt Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 nånå, du har bare lyst på 1080ti, skjønner deg godt Jeg hadde et 1080Ti FE et par dager her jeg. Sendte det i retur pga støy. Så venter på 3. parts kort. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sitter på en hytte uten strøm og vann, men mobil og powerbank har man. ^^ Synes at tredjepartskort var latterlige dyre, SPARER faktisk penger med å kjøpe FE OG kjøpe en vannblokk. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hmm.. Får Aorus til 8000 og Sttix til 8250-ish. FE + Vannblokk koster 8700.. Dette er inkl frakt og hos komplett. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Vi veit jo alle at du kommer til og skal ha vannblokk uansett, så da er det vel bare og gå for billigst ? 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Ett kort med 2 vifter, aka evga koster ikke 8700. Eller noe jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om. Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om. Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI. Ikkje rart, siden 1070 bruker mye mindre strøm. XD 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om. Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI. Ikkje rart, siden 1070 bruker mye mindre strøm. XD Kjøler og vifter er identiske på både 1070 og 1080. Til og med på 100% guffe lager den lite lyd den kjøleren fra KFA2. Perfekt til stue-PC som jeg bruker den til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Ingen i Norge som selger disse? http://www.watercoolinguk.co.uk/p/EVGA-hybrid-water-cooling-GeForce-GTX-107080-FTW_62235.html Savner innimellom gode gamle microplex som hadde alt man kunne drømme om Microplex gjennoppstod som Techbay, men det visste du kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå