Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Har bestilt Evga 1080Ti, selv om det kom på 7350,-

MSI var billigere etter rabatt, men de har sånn lite klistermerke på skruene. Vil ikke risikere warranty void for 150,-.

Ser dette er tatt opp flere ganger med MSI, jeg kjøpte selv 1080Ti fra MSI.

"If the sticker is removed, or damaged, if it goes back for repair under warranty, MSI will check inside to ensure you have not damaged any parts. 

If there is damage to anything, that has been caused by the user, then obviously that isn't then covered by the warranty"

Satser på det går fint :)

Endret av 0l3M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på 1873mhz med vifta på auto :D Vifta går på 67%. Helt flott i et lukket kabinett.

Har du et av de kabinetta som har 10cm tykke paneler med Glava isolasjon på innsiden? :p

Nå har mitt gamle MSI 980Ti foldet i hele ettermiddag og kveld, og jeg hører minimalt med støy sammenliknet med den jetmotoren som var FE kortet.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tenker jeg kommer til å montere denne.

:)

Har du solgt 1070-kortet ditt?

Avventer 1070 til de er ett godt stykke ned på 3-tallet.

:)

Lenke til kommentar

Mitt 1080 Ti har holdt en halvtimes tid i FurMark på 1930MHz / 5800MHz. Stock kjøler og med tilpasset vifteprofil, ikke rørt spenningen. Vifta lå på 63%, kortet på 81 grader. Syns det er merkelig at de prioriterer støy foran ytelse, når det er så lite ekstra som skal til. Om jeg justerer opp power litt, og lager en litt mer aggressiv vifteprofil, så booster kortet stabilt til 1820MHz ut av boksen, iallefall i FurMark.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Mitt 1080 Ti har holdt en halvtimes tid i FurMark på 1930MHz / 5800MHz. Stock kjøler og med tilpasset vifteprofil, ikke rørt spenningen. Vifta lå på 63%, kortet på 81 grader. Syns det er merkelig at de prioriterer støy foran ytelse, når det er så lite ekstra som skal til. Om jeg justerer opp power litt, og lager en litt mer aggressiv vifteprofil, så booster kortet stabilt til 1820MHz ut av boksen, iallefall i FurMark.

Furmark har blitt throttlet av alle skjermkort i større eller mindre grad siden GTX 580 kom ut i 2010

• Liker 2
Lenke til kommentar

kronekursen + 25% mons + fortjeneste ca? + evt frakt - evt kvantiumskjøp.

Kommer til å bli et dårlig foldekort VS 970 x flere.

Og apropo det har jeg et veldig billig 1 år gmlt EVGA 970 SC til salgs hvis noen foldere ønsker :) Har nok også snart et godt 1070 til salgs men vil avvente det til jeg ser hvordan 1080Ti FE fungerer i praksis hos meg. Komplett har blitt de trege så da har ikke jeg heller dårlig tid.

Hvis MSI 1070 QS kortet får samme skamtilbud som jeg fikk for 970 kortet for 4mnd siden så blir det heller solgt superbillig til foldere som bruker kortene til gode formål.

EDIT:

woops... var en litt vel gammel post jeg datt inn i der.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen som vet hvoe mange slots iChill X4-kjøleren på dette kortet tar? Vil helst ikke kjøpe to stykker bare for å oppdage at jeg ikke har plass til dem samtidig på hovedkortet.

Skal du ha kort 0 kjølig må det være mere mellomrom på kort 1.

Det har jeg testet, kjører ikke kort med 2++ vifter lenger i 2 kort per maskin. FE mere støy, men ikke så varmt.

Hm, jeg har 2 stk 980Ti i dag, med standardkjøleren. Under spilling får jeg ca 84 grader på ene kortet og 79 på andre.

Lenke til kommentar

Hmm  :hmm:

Product Price(Exc VAT) Quantity Total Price
EVGA 400-HY-5288-B1 HYBRID Water Cooler (All in One) for GTX 1080 and 1070 FTW € 123,96 1 € 123,96
SubTotal :
€ 123,96
Shipping  (Tracked courier) :
€ 14,99
VAT  (0 %) :
€ 0,00
Grand Total :
€ 138,9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...