Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

:)Overclocking GeForce GTX 1080 Ti To 2.1 GHz Using Water

http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-1080-ti-water-cooling,4975.html

 

We're fortunate enough to have a version of MSI’s Afterburner utility unlocked especially for us. If you want access to similar settings before a new version of Afterburner is released, you can manually add your 1080 Ti to the third-party database using the VDDC_Generic_Detection entry under the VEN_10DE&DEV_1B06&SUBSYS_120F10DE&REV_?? key. A quick search online should turn up plenty of in-depth instructions on how to do this.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk to kort fra Nvidia på jobben i forrige uke...

 

Tok med ett hjem i dag, virker på meg som kortet er mer stillegående enn 1080 FE, har dessverre ikke tid til å leke med overklokking.

 

For vår del så er faktisk 11 GB litt i minste laget, tanken var å bruke disse til trening og prototyping av nevralt nettverk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bruker dere pastaen som følger med EK blokka? Har en Noctua NT-H1 tube jeg vurderte og bruke istedet etter jeg leste denne :)

http://www.eteknix.com/thermal-grizzly-thermal-paste-vs-6-major-brands-review/3/

 

På GPUene så jeg noen ganger brukt den som følger med, funker helt fint den også, merker ikke forskjell i temp fra Noctua sin til den fra EK. GPUene er uansett enkle å kjøle med vann, jeg ville ikke vært redd for å bruke de små tubene til EK til det :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått Game Bundle Koden fra Komplett?

Spill som en hardbarket kriger i For Honor eller infiltrer fienden for å nedkjempe kartellet i Ghost Recon: Wildlands. I en begrenset periode kan du få et av disse Ubisoft-spillene helt gratis når du blir Game Ready med et grafikkort eller en stasjonær eller bærbar datamaskin i GeForce® GTX 1080 Ti, GTX 1080- eller 1070-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...