Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det var vel kansje litt vel billig :p

Tja, det er vel verdt det man er villig å betale for det selvfølgelig. Men å legge ut et 1080 FE til 5500 med vannblokk er dyrt! Tror de aller fleste velger å kjøpe et splitter nytt kort til samme pris og fleske på ny vannblokk selv evt.

Ja er vel enig der, kan virke som det er endel folk som ikke har fått med seg at 1080 er satt ned i pris. Nesten alle kortene på finn ligger til 5500kr og det er jo ny pris ja :) Rundt 4500,- er nok en bedre pris med vannblokk. Endret av 0l3M
Lenke til kommentar

 

1080 for 3000?!

 

Jaha, nå har jeg hørt det. :p

 

Selger noen et 1080 til 3K, send meg PM.

 

Hva er 1070 verdt da? 2K liksom?

Hvor lite verditap tror du egt det er på et GTX 1080? Du tror virkelig at nesten nypris er realistisk verdi? 

 

4500kr er det lett verdt. Vannblokk og bakplate koster vel alene ca 1400kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

1080 for 3000?!

 

Jaha, nå har jeg hørt det. :p

 

Selger noen et 1080 til 3K, send meg PM.

 

Hva er 1070 verdt da? 2K liksom?

Hvor lite verditap tror du egt det er på et GTX 1080? Du tror virkelig at nesten nypris er realistisk verdi? 

 

4500kr er det lett verdt. Vannblokk og bakplate koster vel alene ca 1400kr

 

Du mener et 1080 uten vannblokk er verdt 4500 kr? Med vannblokk kan jeg vel si meg mer enig. 

Lenke til kommentar

Det gjorde også det.

Kan fortsatt velge å bestille med Posten, men for min del der jeg bor nå er vertfall PostNord milevis bedre enn Posten. med posten ble pakken eksempelvis sendt mandag, kom til oslo på tirsdag, ble liggende der hele dagen og kom til Ålesund onsdag hvor den og ble liggende hele dagen før den tilslutt kom ut der jeg bor på torsdagen. Med Postnord om de får ut pakkene tidlig nok kan jeg bestille tidlig på mandag og ha pakken her tirsdag eller senest onsdag.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...