Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfader det skal bli deilig å gå fra 1x GTX 980 til GTX 1080 Ti. Merker jeg kjøpte Asus PG348Q 3440x1440 på underdimensjonert maskinvare for 1x GTX 980 klarer ikke å drive spill i den oppløsningen med gode innstillinger i spill... Hadde jo 2x GTX 980 men kasta kort nummer to inn i maskinen til madammen da nesten ingen av spillene mine støtter SLI uansett og det gav endel problemer med G-Sync og Multi-Monitor oppsett.

Lenke til kommentar

Har planer om å bestille 1080Ti etterpå, omtrent uavhengig av hva som blir tilgjengelig, tredjepart eller FE. Virker som at MSI Gaming X og Inno3D er stillegående kort i den vanlige 1080-serien, om de skulle finne på å lansere samtidig med FE, så er det førstevalgene. Ser ut til at Asus Strix støyer noe mer.

Den verste viftestøyen jeg vet om, er vifter som går i nesten like hastigheter, og skaper harmonier med hverandre. Da tar jeg heller litt mer støy fra én vifte, så FE er ikke helt utelukket.

Lenke til kommentar

Merkelig at ikke Nvidia bare kan sørge for at toppkortene alltid er custom fra dag 1.

Det finnes da ca. ingenting som er merkelig ved det.  Nvidia tjener mindre på kort som blir solgt av andre enn dem selv, så strategien deres er en ren no-brainer for et selskap som vil tjene mest mulig penger.  Noe alle selskap selvsagt vil.

Lenke til kommentar

Merkelig at ikke Nvidia bare kan sørge for at toppkortene alltid er custom fra dag 1.

Det finnes da ca. ingenting som er merkelig ved det. Nvidia tjener mindre på kort som blir solgt av andre enn dem selv, så strategien deres er en ren no-brainer for et selskap som vil tjene mest mulig penger. Noe alle selskap selvsagt vil.

Alternativt tar det tid for tredjeparts leverandører å lage en custom pcb. Uansett, så er det ikke NVIDIA som setter begrensningen denne gangen i motsetning til ved 10x0 launchen for x={7,8}.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...