Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Snakket med Expert forresten, siden de har sånn 20% dnb rabatt fra i morgen til og med lørdag. Kunne ikke si noe om det skulle bli lagt ut forhåndsbestillinger i løpet av uka. Men han videresendte mailen min til en fyr litt høyere i systemet. Er jo lov å håpe.

 

hvis veil er 7499,- så blir jo prisen 5999,- fra expert nå denne uka :O

 

Chattet med Expert nå. Han mente det evnt ikke kom ut før neste uke, uansett om det kom i kampanje perioden så funker ikke DNB tilbudet på forhåndsbestilte varer :/

 

Hm ok. Aldri hatt et problem med å kjøpe varer som måtte bestilles opp og fortsatt fått rabatten. Som sagt, gjorde det samme med gtx 1080, mens den lå i forhåndsbestilling, og fikk 20%.

 

Du får jo rabatten på regningen ikke når du bestiller. Sliter da veldig med å forstå hvordan DNB kan se om du er kvalifisert om du skal ha rabatten eller ikke. De går vel ikke gjennom alle kvitteringer manuelt. Det makes no sense

 

Som sagt, jeg har bare handle ting nesten på DNB kampanjen som ikke var lagerførte. Rog swift, gtx 1080 osv, og jeg fikk som sagt rabatten, men uansett, hvis det ikke blir lagt ut så blir det jo uansett ikke noe. Står jo også dette på expert sine sider, se bilde under.

 

attachicon.gifgfa.JPG

 

 

Stemmer, greia med forvirringen må være dette: "Unntak fra tilbudet: 

- Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling)."

 

Chattet med Dnb og virker som dette er litt dårlig formulert, og kan misfortåes. Så får håpe han i chatten har rett og at det er slik som før når du handlet. Kanskje Expert hadde lagt ut 1080Ti om mange spurte om det? Ville helst ha et custom card fra Asus e.l

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Greia med DNB tilbudet er jo at det er Expert som gir tilbudet og ikke DNB. Så når "DNB uka" kommer så er de fult klar over det og ønsker da ikke at ting som er kjøpt FØR DNB tilbudet starter skal kunne matches. Så si de uka før har en TV på tilbud. Den er priset veldig bra, men de vil ikke gi ytterlige 20% så når DNB tilbudet kommer neste uke har de justert prisen på den TVn slik at de ikke gir dobbelt opp med rabatt. Derfor er det ikke noe problem å bestille ting under DNB uka for da har Expert tatt utgangspunkt i at alt kan handles til 20% rabatt, men det har de ikke gjort i tiden før tilbudet. Om det kan mening

 

Så jeg kan tenkte meg at de ikke ønsker å gi 20% på GTX 1080 Ti og velger derfor å ikke legge de ut for salg før neste uke eventuelt

 

Det var det jeg ble fortalt av en Expert ansatt da jeg prøvde å mikse litt tilbud engang.

Endret av Demonickon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er neppe så veldig interessert i å selge noe godt under kostpris nei. Men ingen andre har vel fått inn 1080Ti så ikke spesiell grunn til å tro at Expert hverken har mulighet eller lyst til å ta den inn nå? For all del, kommer den med tredjeparts kort der i helgen så kjøper jeg, men ser ikke noen grunn til å få opp håpet for det... 

Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som vurderer Founders Edition av 1080Ti? Vet ikke om jeg gidder å vente flere uker på det 3. parts kortet jeg har mest lyst på. Så er det jo at FE kjøleren egner seg bedre i mindre kabinetter, så når jeg en dag skal flytte det over fra gaming maskina (se sigg) til Linux maskina som har et Fractal Define R5 kabinett, så passer det i grunn greit. Hmm  :hmm:

Lenke til kommentar

 

Typisk at Expert ligger 2000,- over andre i pris på X34 og Rog skjermen nå som dette tilbudet kommer :p

Expert har pris garanti så du får skjermen til billigste prisen du klarer å vise til. (Må være på lager) så får du vel 20% på det igjen

 

Hvor står det at Expert har prisgaranti?

Lenke til kommentar

 

Er vel fordi støyen er en pain in the a$$. Veldig veldig varmt, veldig fort. 

 

Nå er det jo ny kjøler på Ti da. 

 

 

nVidia selv hevder den ligger på ca 2.5 dB lavere vs den FE kjøleren på GTX 1080. Ikke stor forbedring akkurat. Fordelen er som Kjetil sa at FE drar varmen ut av kabinettet, noe som er kjekt med en så varm GPU.

 

Håper bare 3. parts korta kommer samtidig med FE da... Gigabyte sitt Xtreme Aorus yter iallefall godt og er stillegående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...