Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er så galt me det?

Har 960 uten problemer

 

Var ikke min mening å være så seriøs her da :p

 

Du har et 960 kort ja, men ikke sikkert du spiller engang for alt jeg vet, eller kanskje du spiller litt eldre spill og nøyer deg med 60 fps. Jeg spiller på en 1440p, 165 Hz skjerm så for meg ville ikke et 960 kort holdt i det hele tatt. Dessuten folder jeg med skjermkortet, så jo raskere jo mer ppd.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Jeg personlig kommer til å vente på Volta. Mitt 1080 som kjører 2100 på 1.000V er mer enn nok. :-)

 

Jau. Verre med oss som sitter med 980Ti fortsatt  :confused:

Jeg håper prisene daler ned litt slik at jeg kan kjøpe meg et ekstra 1080 kort. Jeg ser ingen behov nå for å oppgradere til 1080Ti.

Eller jeg kan kjøpe et brukt når noen bestemmer seg for at de virkelig må oppgradere til 1080Ti.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg personlig kommer til å vente på Volta. Mitt 1080 som kjører 2100 på 1.000V er mer enn nok. :-)

 

Jau. Verre med oss som sitter med 980Ti fortsatt  :confused:

Jeg håper prisene daler ned litt slik at jeg kan kjøpe meg et ekstra 1080 kort. Jeg ser ingen behov nå for å oppgradere til 1080Ti.

Eller jeg kan kjøpe et brukt når noen bestemmer seg for at de virkelig må oppgradere til 1080Ti.

 

 

Ser ikke for meg at prisene på 1080 går ned noe særlig pga 1080Ti. Skjedde vel ikke stort med prisene på 980 når 980Ti kom?

Lenke til kommentar

Founders Edition først...  :hm:

 

NVIDIA:

GTX 1080 Ti graphics cards, including the NVIDIA Founders Edition, will be available worldwide on March 10, from NVIDIA GeForce partners, including ASUS, Colorful, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision 3D, MSI, Palit, PNY and Zotac.

Pre-orders on nvidia.com will go live on March 2, at 8am Pacific.

 

 

 

 

https://videocardz.com/66557/nvidia-launches-geforce-gtx-1080-ti-with-3584-cuda-cores

Lenke til kommentar

 a 352-bit memory controller and 11 GB of GDDR5X memory.

 

What!? Hvorfor ta bryderiet sier jeg da...vært mye enklere for nVidia å bare bytte navn på kortet fra Titan X til 1080Ti. 11GB VRAM...ja nå har vi sett det også :p

 

Jeg skal garantert kjøpe 1080Ti da. Så var det bare å finne fra hvilken produsent nå da. Vet Gaming X kjøleren til MSI er bra, men kanskje prøve noe annet? hmmm  :hmm:

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

For å sitere en post lenger bak her. Da fikk jeg rett i det siste jeg skrev der da, 1080Ti får 3584 cores :D

 

 

 

Titan XP har deaktiverte SM i brikken. Det er kun Quadro P6000 som er en full GP102-brikke.

Drømmescenario hadde jo vært en full GP102 for 1080Ti og at Titan XP hadde blitt erstattet med Titan P100 (basert på GP100 med 16GB HBM2)...  :dribble:

 

Jeg vet at Titan XP har bare 3584 cuda cores ut av totalt 3840. Men ryktene sier jo at 1080Ti vil få bare 3328 cores. Det jeg mente var at jeg håper 1080Ti får samme som Titan XP, altså 3584 :)

(3840 er iallefall drømmescenario)

 

Edit : Kan jo hende 1080Ti får 3584 cores da, og at nVidia lanserer et nytt Titan kort basert på 14nm Pascal refresh og GP100 brikken. Ikke utenkelig egentlig :)

 

 

Så da lanserer nVidia et nytt Titan X kort innen kort tid tenker jeg også. Iallefall innen året.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti Is An Overclockers Dream – Reaches 2 GHz Without Breaking a Sweat

So what should we do with an impressive power design like the one featured on GTX 1080 Ti? The answer is overclock like crazy. During the event, NVIDIA showed a demonstration of their GTX 1080 Ti’s overclock potential and once again, they managed to hit clock speeds up to 2.03 GHz at a locked 60 FPS.

The temps reported were 66C which shows that the new vapor chamber cooler does an absolutely fantastic job at keeping this card cool and quiet under heavy gaming loads.

 

http://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-1080-ti-unleash-699-usd/

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...