Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^*

D har tilfeldighvis ikke noen fler av de svarte sli broene? :p

Tror det bare fulgte med en bøybar SLI bro med hovedkortet, men skal vertfall ha noen stive liggende. Hovedkort boksen har jeg dog liggende i huset til foreldrenne mine så får ikke sjekket med det første da jeg reiste tilbake til leilgheten min i dag.

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvilken BIOS jeg skal flashe til. Jeg kan bruke de som er til EVGA, selv om jeg har Asus? Det skal ikke ha noe å si det, siden det er referansekort?

Bare husk å lager stock biosen før du flasher, har ikke noe å si hvilken bios du velger i og med at kortene er ref.

Riktig det, Nizzen har Asus kort og bruker Evga 450 watt biosen. (Tror jeg, mener å huske han nevnte det) :hmm:

Uansett så skal det gå fint siden alle kortene er referanse.. :)

Tror han har testet flere slik som meg, tester den med 1.31 vcore nå

Har nettopp hentet kort nr 2 her med asic på 73.8% mot det første som har 68.2%

Lenke til kommentar

Har ASIC på 61% og 66%. Det er da dårlig det eller?

EDIT: Skulle gjerne skypa med en av dere, sånn at jeg kunne fått en gjennomgang av flashinga, jeg er litt pinglete og har ikke lyst til å gjøre feil. :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Har ASIC på 61% og 66%. Det er da dårlig det eller?

Asiq tror jeg personlig ikke har så mye å si :p

Lav asiq er best for vannkjøling

høy asiq er best for luft. 

Slik jeg har forstått det :p

mine kort er ca 65% og 70%. Klokker jo OK. Tester nå 1575Mhz/2000Mhz. Forløping stabilt på BF MP, men ikke SP :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

høy asic er best for alt untatt classy korta. Fakta f... skulle gjerne hatt 90%+ titan x, men fikk 66 og 69. Jaja, har iallefall en ganske god 5960x

Ja, Dog hørt at man kan volt modde Strix også. :p

Tenker slik også, korta mine er kanskje ikke de beste, men Cpu`en er knall selv om den ``mangler et par kjerne``  :green:

Lenke til kommentar

Ser ut til at 1575Mhz er veggen for meg, kan game i en time før jeg ser noe blå articfacts og så boom. bf4.exe has stopped working, men sier meg fornøyd til 1555Mhz. Minnet gikk rett opp til 2000Mhz, noe det ikke klarte på vanlig luft. Og mtp på at det er nydelig ut så er jeg ikke så skuffet mtp vannkjøling^^

Må bare får meg enda en rad :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...