bshagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Da får jeg kræsj i 3Dmark. Neste step er vel custom BIOS? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ikke på innsiden iallefall. Får dog plass til en 140mm på innsiden, jeg kan ta en tykk en så gjemmer det usb/nettport osv på selve hk da jeg ikke har et slikt fancy cover over them Jaja, Blir nå uansett fremtidige planer ettersom det ikke blir kjøp på ihvertfall et par mnd. sjekket folding + spille et simulator spill der Cpu regner ut alt 69¤C på Cpu og 46-49¤C på korta. dog dette er på 4.5Ghz 1.200V Gabriel, du sier noe der, da venter jeg på komplett sine tilbud, sett dem der til 79Kr stk Bshagen, Flash dem, flash dem, flash dem! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ikke på innsiden iallefall. Får dog plass til en 140mm på innsiden, jeg kan ta en tykk en så gjemmer det usb/nettport osv på selve hk da jeg ikke har et slikt fancy cover over them Jaja, Blir nå uansett fremtidige planer ettersom det ikke blir kjøp på ihvertfall et par mnd. sjekket folding + spille et simulator spill der Cpu regner ut alt 69¤C på Cpu og 46-49¤C på korta. dog dette er på 4.5Ghz 1.200V Gabriel, du sier noe der, da venter jeg på komplett sine tilbud, sett dem der til 79Kr stk Bshagen, Flash dem, flash dem, flash dem! Har du plass til å henge en radiator bak på kabinettet? Har full oppheng her og radiator om du vil teste. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ikke på innsiden iallefall. Får dog plass til en 140mm på innsiden, jeg kan ta en tykk en så gjemmer det usb/nettport osv på selve hk da jeg ikke har et slikt fancy cover over them Jaja, Blir nå uansett fremtidige planer ettersom det ikke blir kjøp på ihvertfall et par mnd. sjekket folding + spille et simulator spill der Cpu regner ut alt 69¤C på Cpu og 46-49¤C på korta. dog dette er på 4.5Ghz 1.200V Gabriel, du sier noe der, da venter jeg på komplett sine tilbud, sett dem der til 79Kr stk Bshagen, Flash dem, flash dem, flash dem! Har du plass til å henge en radiator bak på kabinettet? Har full oppheng her og radiator om du vil teste. Masse av plass bak kabinettet mitt iallefall Hvordan er festet? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ikke på innsiden iallefall. Får dog plass til en 140mm på innsiden, jeg kan ta en tykk en så gjemmer det usb/nettport osv på selve hk da jeg ikke har et slikt fancy cover over them Jaja, Blir nå uansett fremtidige planer ettersom det ikke blir kjøp på ihvertfall et par mnd. sjekket folding + spille et simulator spill der Cpu regner ut alt 69¤C på Cpu og 46-49¤C på korta. dog dette er på 4.5Ghz 1.200V Gabriel, du sier noe der, da venter jeg på komplett sine tilbud, sett dem der til 79Kr stk Bshagen, Flash dem, flash dem, flash dem! Har du plass til å henge en radiator bak på kabinettet? Har full oppheng her og radiator om du vil teste. Masse av plass bak kabinettet mitt iallefall Hvordan er festet? Sånn http://www.techbay.no/product.html/koolance-bkt-hx001-justerbar-brakett-for-radiator-og-vifte-2?category_id=177 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Ikke på innsiden iallefall. Får dog plass til en 140mm på innsiden, jeg kan ta en tykk en så gjemmer det usb/nettport osv på selve hk da jeg ikke har et slikt fancy cover over them Jaja, Blir nå uansett fremtidige planer ettersom det ikke blir kjøp på ihvertfall et par mnd. sjekket folding + spille et simulator spill der Cpu regner ut alt 69¤C på Cpu og 46-49¤C på korta. dog dette er på 4.5Ghz 1.200V Gabriel, du sier noe der, da venter jeg på komplett sine tilbud, sett dem der til 79Kr stk Bshagen, Flash dem, flash dem, flash dem! Har du plass til å henge en radiator bak på kabinettet? Har full oppheng her og radiator om du vil teste. Masse av plass bak kabinettet mitt iallefall Hvordan er festet? Sånn http://www.techbay.no/product.html/koolance-bkt-hx001-justerbar-brakett-for-radiator-og-vifte-2?category_id=177 Dat price Men ja, Målte nå og har ca 30cm fra bak på pc`en til veggen kommer. Så den + en radiator skal gå tror du? Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 http://www.3dmark.com/3dm/6495418 Firestrike Extreme.CPU: 4.5GPU: 1389/1943 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 http://www.3dmark.com/3dm/6495418 Firestrike Extreme. CPU: 4.5 GPU: 1389/1943 Jeg får ca 14500P med 980 sli på 1575/2000Mhz tror æ. Så man ser Titan X sparker fra seg godt! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Må bare få flasha dritten, sånn at jeg når 1500Mhz. Men skal spille litt BF i dag, så vil helst ha stabil PC i kveld. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Driver update, eller hotfix da. Downlaod fra Nvidia.. Bare å få flashet bshagen, når det er gjort så slipper du å gjøre det igjen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Takk for hotfix, det der visste jeg ikke om Skal flashe i morgen. I mellomtiden, hvilken flash skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Alt du trenger å vite står her, bare å lese igjennom førsteposten Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Takk takk, skal lese litt jeg Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 ÅÅÅåhhh... jeg vil også spille fredagspub og sitte inne i dag... Damn you, social real life!!! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Jeg spiller og sitter inne jeg^^Det som er deilig med påskeferie når man er en ``kiddo`` Har vært med vennner vær dag i påsken minus de 2 dagene som har bært (og kommer^^) bshagen, veldig ot, men er det åpen server på BFP? Hadde vært morro og komme inn og være en sniper kødd enls Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Jeg er fuckings i finland hele påsken med en laptop som drar cs:go på 40fps med 1280x768 elns får ikke dratt noe nytte av påsken. Menmen siste mandagen får jeg jo bruke godt ds Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 ^^ BFP? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Mente BF4, Vet ikke hvor P kom fra Tror ikke Gpu klarer 2000Mhz på minnet, dog folde med 1575Mhz på core går fint.. 36timer på rad tilogmed Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Googlet bfp og det stod for- Big Fat Positive. Som betydde at gravid testen var possitiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå