Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen av dere har fasekjøling, 5960x og skal ha 4 titanx kan dere kontakte tek så kommer de på besøk får å se på pcen :rofl:

Har 5960X på fasekjøling men skal kun ha 2 stk Titan X :p

Hvilken artikkel?

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Frem med drillen og bor. XD Nervepirrende, men som regel ikke så mye elektronikk eller baner i nærheten av skruehull.

Kanskje det funker å ta en annen skrue/spiker (eller bruke superlim på selve strikken for ekstra friksjon), snu den på hode, feste spisse enden i chucken og kjøre en dråpe superlim som tørker på 5 sec og låser ganske kraftig mellom den og skruen som er ødelagt. Eventuelt så finnes det kanskje bedre skrutrekkere som passer bedre til oppgaven? 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Frem med drillen og bor. XD Nervepirrende, men som regel ikke så mye elektronikk eller baner i nærheten av skruehull.

Kanskje det funker å ta en annen skrue/spiker (eller bruke superlim på selve strikken for ekstra friksjon), snu den på hode, feste spisse enden i chucken og kjøre en dråpe superlim som tørker på 5 sec og låser ganske kraftig mellom den og skruen som er ødelagt. Eventuelt så finnes det kanskje bedre skrutrekkere som passer bedre til oppgaven?

Fikk besøk av en kompis i dag. Vi boret av hodet på den ødelagte skruen.

Så nå er begge korta oppe å går. En kjapp test i Firestrike viser 25k og 38grader på begge korta. At titan X er like kjølige som 970Strix overrasker meg. Dette er med 1414mhz/8000 boost vel og merke. :)

Ellers så merker jeg forskjell på systemet også. CPU droppa 10 grader, ned til 60grader på full lodd, mistenker at det kan være fordi jeg har bytta fra serie til parallel mellom skjermkortene. :)

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for det, det skal sies at det gikk en kule varmt her i går kveld. :p
Ferdig med litt stresstesting nå, pumpa står på for full for øyeblikket (gjorde ikke det under 3Dmark), så mulig jeg får skviset ut litt mer luft også. I kveld så er det vel fredagspub med battlefield.no-folka, så blir vel litt spilling også. :)

Lenke til kommentar

For all del, det fungerer jo, men er blakk til slutten av mai, så må begynne å spare opp da. Tenker enda en XTX 360mm rad som også ghetto mountes utenfor kabinettet burde fungere^^ 

Prøv med 3 vifter til på den du har, er nok et par grader å hente på push pull. Skjønt med masse vifter gåendes begynner jo etterhvert lydnivået å bli ganske sjenerende. Kan jo likegodt gå for en chiller først som sist da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...