TheAllfather Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor er det ikke mulig å få tak i det nye titan i norge? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor er det ikke mulig å få tak i det nye titan i norge?Nvidia.no Lenke til kommentar
TheAllfather Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Hvorfor er det ikke mulig å få tak i det nye titan i norge?Nvidia.noDe har ikke på lager og "kjøp nå" funker ikke heller Endret 12. september 2016 av TheAllfather Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor er det ikke mulig å få tak i det nye titan i norge?Nvidia.noDe har ikke på lager og "kjøp nå" funker ikke heller Da var du for treig De kommer nok på lager igjen etterhvert. Ellers kan du jo vente på "1080ti" Lenke til kommentar
TheAllfather Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Hvorfor er det ikke mulig å få tak i det nye titan i norge?Nvidia.noDe har ikke på lager og "kjøp nå" funker ikke heller Da var du for treig De kommer nok på lager igjen etterhvert. Ellers kan du jo vente på "1080ti" Ja kan jo det, Men ytelsen i prosent fra 1080 til titan er jo ikke så ekstrem at jeg ser hvorfor de skal lansere et Ti denne generasjonen Som yter litt bedre en 1080 og litt dårligere en titan. Men hva vet jeg. Endret 12. september 2016 av TheAllfather Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Ikke installer nyeste GeForce experience. Forferdelig mye bugs og ustabilitet. Prøver å installere forrige driver nå for å få ting til å bli stabilt igjen. Helt for jævlig Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Endelig er kontoret klart også OC litt og spille litt, Ser ut som temp er 44-45 med max OC på mitt 1080 kort. 2100mhz kjører det på nå til vanlig. 6 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 ^Veldig pent, boarderextrem! Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 ^Veldig pent, boarderextrem! Takk for det Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Skulle ikke forbause meg om man blir så fattig man må kjøpe CMOS batteri på IKEA etter man har bygd noe slikt. Men fint ble det, og det er jo viktig når man setter den på gulvet, i hjørnet, under bordet. Endret 13. september 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Skulle ikke forbause meg om man blir så fattig man må kjøpe CMOS batteri på IKEA etter man har bygd noe slikt. Men fint ble det, og det er jo viktig når man setter den på gulvet, i hjørnet, under bordet. HaHa flyttet og pusset opp. Pcen har stått over 1 måned stille. Måtte bruke det jeg hadde. Syntes den er kanskje litt stor til og ha på kontorpulten... Vil jeg se mere på den kan jeg jo bare se på bildene Endret 13. september 2016 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Skulle ikke forbause meg om man blir så fattig man må kjøpe CMOS batteri på IKEA etter man har bygd noe slikt. Men fint ble det, og det er jo viktig når man setter den på gulvet, i hjørnet, under bordet. HaHa flyttet og pusset opp. Pcen har stått over 1 måned stille. Måtte bruke det jeg hadde. Syntes den er kanskje litt stor til og ha på kontorpulten... Vil jeg se mere på den kan jeg jo bare se på bildene Jeg har halt min hoved spill PC med 900D kabinett inn på gulvet i stua for å drive 4K TV'en. Så jeg kan jo egentlig bare tie still. Ikke vet jeg merket på CMOS batteriet mitt heller.. Mulig jeg virkelig må smøre hengsler på dører her i huset. Men før hadde jeg hoved PC stående hevet bak skjermen, med glassvinduet mot sitteplass. Så om jeg hevet blikket fra skjermen, så kikket jeg rett inn i PC'en. Er i grunnen første gang jeg har sett noen vits med sidevindu på en PC, likte godt oppsettet slik. Men PC pulten min er litt spesiell, så det var tilfeldig at det ble slik. Du skal vel ha en GTX1080 til, eller er det bare vente kort? Er nysgjerrig på om 2400MHz RAM'en din blir flaskehals med et GTX1080 til. Hva kjører du CPU på av frekvens? Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Skulle ikke forbause meg om man blir så fattig man må kjøpe CMOS batteri på IKEA etter man har bygd noe slikt. Men fint ble det, og det er jo viktig når man setter den på gulvet, i hjørnet, under bordet. HaHa flyttet og pusset opp. Pcen har stått over 1 måned stille. Måtte bruke det jeg hadde. Syntes den er kanskje litt stor til og ha på kontorpulten... Vil jeg se mere på den kan jeg jo bare se på bildene Jeg har halt min hoved spill PC med 900D kabinett inn på gulvet i stua for å drive 4K TV'en. Så jeg kan jo egentlig bare tie still. Ikke vet jeg merket på CMOS batteriet mitt heller.. Mulig jeg virkelig må smøre hengsler på dører her i huset. Men før hadde jeg hoved PC stående hevet bak skjermen, med glassvinduet mot sitteplass. Så om jeg hevet blikket fra skjermen, så kikket jeg rett inn i PC'en. Er i grunnen første gang jeg har sett noen vits med sidevindu på en PC, likte godt oppsettet slik. Men PC pulten min er litt spesiell, så det var tilfeldig at det ble slik. Du skal vel ha en GTX1080 til, eller er det bare vente kort? Er nysgjerrig på om 2400MHz RAM'en din blir flaskehals med et GTX1080 til. Hva kjører du CPU på av frekvens? He he Hjelper litt psykisk vettu med selv bygg. Hadde denne i stuen før jeg. Kona ikke så glad for det. Det er hun nå da jeg tok den inn på eget rom Skal nok ha ett 1080, men da skal det andre også byttes ut mot neste gen intel. Da blir det nok bedre med nytt hk og minne også. Liker egentlig mest og bygge de,men liten bonus er at man kan bruke den etterpå Så litt på 6950 helt til jeg så prisen nesten 19lapper. Damn. Syntes 8tusen er mere enn nok. Men da De ikke er noe konkuranse så blir det kanskje sånn hehe. Endret 14. september 2016 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Endelig er kontoret klart også OC litt og spille litt, Ser ut som temp er 44-45 med max OC på mitt 1080 kort. 2100mhz kjører det på nå til vanlig. Flott. Og for en nydelig SFF maskin du har stående på pulten bak øretelefonene. SFF har kommet langt siden det begynte å bli populært for 5 år siden. Men hva er den sorte kommoden du har på gulvet mot veggen? (just kidding hehe) Endret 14. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ikke installer nyeste GeForce experience. Forferdelig mye bugs og ustabilitet. Prøver å installere forrige driver nå for å få ting til å bli stabilt igjen. Helt for jævlig Då var det goodbye till Nvidia Experience. De kräver login numera till ett konto. Sker inte. Det är nog med "sign-ins" nu. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Endelig er kontoret klart også OC litt og spille litt, Ser ut som temp er 44-45 med max OC på mitt 1080 kort. 2100mhz kjører det på nå til vanlig. Gud så svær det kabinettet der er. :-P Rå PC! Men som rørlegger så må jeg si det er ganske frustrerende å se at rørene ikke er helt beine og ikke går parallelt iforhold hverandre.. ;-) Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 ^Veldig pent, boarderextrem! Takk for det Mangler det ikke en vesentlig del i den pcen? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ha tenker du på? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ha tenker du på? Ser du ikke det? Det er jo bare 2x1200W PSU i den. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er vel ikke en mangel akkurat... Eneste mangelen jeg ser er skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå