Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Test av maskin vi bygger på Digital Impuls nå..

 

Vannkjølt maskin med 4 x Titan XP (2000Mhz under load)

i7 6900K - 4.5Ghz

ASRock X99 WS

Crucial 8 x 16GB 2133 DIMMS

LD Cooling 420/280

Full EK Waterblocks loop

 

Grei score? :D

Pictures (of the inside of the rig) or it didnt happen :p

 

Samt litt 4K FPS i BF1 og GTAV.

 

 

masekopp.... får ikke lastet opp CR2 filer :(

Lenke til kommentar

 

 

..

..

 

 

Kult det der Haakon..+1.. Men du får ansatte meg så skal jeg lære deg hvordan føre slanger. :tease:

Og så syntes jeg dere skal holde dere for god for den elendige mayhem-melka.

#ProsessingeniørenesLandsforening.

 

 

enig den ene slangen over der. dog skal denne maskinen etter alt å dømme oppgraderes ila kort tid til neste gen skjermkort. blir litt funksjon foran look. normalt sett kjører vi også øverste radiatoren med in / ut til venstre og legger slangen på baksiden rundt - dette lot seg dog ikke gjøre med de nye 420 CE radiatorene til EK.. :(

 

det ville da blitt - front rad - topp rad - cpu - gpuer - tank/pumpe. det hadde blitt litt nicere.. neste gang med XE :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor bygger dere den? For en kunde, eller bare for gøy/reklame? Hvis det er sistnevnte, hva skjer med delene når pcen blir demontert?

 

vi bygger den for kunde som skal drive med rendering.

 

EDIT: Super Flower 2000W 8-Pack Edition, ASRock X99 WS, 4 x Titan XP opptil 2000Mhz, 6900K @ 4.2-4.5Ghz, 512GB Samsung SM961 nvme, Samsung 850 PRO 512GB, Full EK loop med 420 + 280 radiator pluss Vardar vifter, LD Cooling V7 Black/White, Mayhems White Pastel,

 

Godt håndtverk fra ende til annen. En nytelse :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg eller er det andre som også sliter med siste driveren som har kommet ut? 

Er litt problemer når jeg spiller av HD video og opplever at bildet med jevne mellomrom "lagger".

Mener også at noen spill lugger litt , faen og jeg som tok en ordentlig "ren" install på htpc'en nå av siste driverne :372.70  WHQL

 

Tenker å gå tilbake igjen med mindre noen har vært borti dette selv og kjenner til en enkel løsning , kan jo være noe kluss i noen innstillinger men føles "snodig ut".

 

Edit : Meh, føler meg som en idiot nå , klart det lagger når man har et program som er feil innstilt. Ja ja seti@home er nå innstillt riktig  på HTPC'en og laggen forsvant.

 

372.70 WHQL fungerer helt utmerket nå på 980.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...