Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Rått oppsett Nizzen hva ligger FPS & VRAM Usage på i BF4 med 3xSwift? 

Er oppe i ca 5GB vram og ligger på rundt 90fps med ultrasettings. Jenker jeg ned litt AA og slikt, så er jeg over 100 fps. Greitt nok det på den oppløsninga :)

4320*2560

4k oppløsning er 3840 x 2160

Ikke verst det!

Hva har du endt opp med som endelig oc på gpuene?

God Påske

c2d4VHNL.jpeg

b2d3M0s5.jpeg

L2JPUDlN.jpeg

Har bare testa noen timer i går, så vet ikkje enda. 1500mhz gikk greitt i sli, men ca 1450 for 24/7 er nok det jeg satser på. Har bare testa èn bios enda også :p

Oki. Bare så at du hadde nærmere 17K poeng i 3Dmark og jeg er foreløbig ikke kommet lengre enn 15K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rått oppsett Nizzen hva ligger FPS & VRAM Usage på i BF4 med 3xSwift? 

Er oppe i ca 5GB vram og ligger på rundt 90fps med ultrasettings. Jenker jeg ned litt AA og slikt, så er jeg over 100 fps. Greitt nok det på den oppløsninga :)

4320*2560

4k oppløsning er 3840 x 2160

Ikke verst det!

Hva har du endt opp med som endelig oc på gpuene?

God Påske

c2d4VHNL.jpeg

b2d3M0s5.jpeg

L2JPUDlN.jpeg

Har bare testa noen timer i går, så vet ikkje enda. 1500mhz gikk greitt i sli, men ca 1450 for 24/7 er nok det jeg satser på. Har bare testa èn bios enda også :p

Oki. Bare så at du hadde nærmere 17K poeng i 3Dmark og jeg er foreløbig ikke kommet lengre enn 15K

Det er bare å kjøre på! Jeg har ikkje satt cpuen i benchemodus enda som er  4800mhz og 3200mhz cl14 minne. håper på nærmere 18k

Lenke til kommentar

Etter en lang dag med flere små lekkasjer er systemet endelig i drift igjen :w00t:

ZmdZaUtj.jpeg

Det meste var helt verst der, damn nice! Sikker på at du har nok radiatorer :p

Eneste som er synd at du ikke har 5960x

Takk for det! Radiatorer kan man aldri få nok av  :thumbup:  Men 2x560 og 2x360 er på grensen til hva som er plass til i kabinettet uten å modifisere det veldig. Så eg får bare "klare" med med dette  :roll:

Vet ikke om eg tør å spørre fruen om det er greit eg bruker 20.000 til på prosessor, hovedkort og ram. Følte at Titan X innkjøpet har spist opp goodwill for en god stund framover.  :ohmy:

Lenke til kommentar

Dagens nedtur når jeg skulle hente Titan nr 2 hos Digital Impuls og kommer dit 14.10 for å oppdage at de stengte kl 14  :cry:   :wallbash:

Får ta turen til TG. ;)

Dog har de nok ikke Titan der. 

Ikke? Du kan garantert bestille, så kjører Sjefen sjøl til oslo for å hente ;)

Lenke til kommentar

Takk for det! Radiatorer kan man aldri få nok av  :thumbup:  Men 2x560 og 2x360 er på grensen til hva som er plass til i kabinettet uten å modifisere det veldig. Så eg får bare "klare" med med dette  :roll:

Vet ikke om eg tør å spørre fruen om det er greit eg bruker 20.000 til på prosessor, hovedkort og ram. Følte at Titan X innkjøpet har spist opp goodwill for en god stund framover.  :ohmy:

Må være en stor loop, gikk det på 3 liter?

Lenke til kommentar

Dagens nedtur når jeg skulle hente Titan nr 2 hos Digital Impuls og kommer dit 14.10 for å oppdage at de stengte kl 14  :cry:   :wallbash:

Får ta turen til TG. ;)

Så du mener at Haakon kjører til Oslo og henter kortet mitt om jeg drar opp til Hamar nå? :p

Lenke til kommentar

Må være en stor loop, gikk det på 3 liter?

Du er ikke så langt unna  :)  Det gikk med 4 liter men sikkert 2-3 desiliter som lekket ut underveis. Men reservoaret er 400ml så det er en del der i tillegg.

Lenke til kommentar

Får ta turen til TG. ;)

Kunne bestille, men da får man ikke i dag. Noe som hørtes ut var det største "problemet". ^^

Lenke til kommentar

Ingen som har fått med seg det nye kortet til Nvidia? Tror sannelig det blir Nvidia på meg igjen! :D

Ja ja, aprilsnarren fortsetter skjønner jeg 

Ikke veldig vanskelig å avsløre nei. Men jeg "liker" geforce på facebook, og denne "produktlanseringen" kom faktisk ikke i nyhetsstrømmen min før nå. Hadde trodd de ville kjørt spøken litt tidligere. Men det er kanskje en del av spøken å slippe den så sent at den ikke dukker opp hos folk før 2. april? Uansett var de nå unektelig søte. :)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært awesome om alle skjermkort var slik. Altså bare en GPU + minne. Og resten halvdel av kortet, som blir tatt opp av VRMer var utbyttbar. Altså kunne man bare kjøpe selve GPU og minne, som selvsagt er det eneste man trenger å bytte ut. 

Da kunne de som skal overklokke heftig ha en kraftig VRM-del, mens andre har en svak del. Produsenten får betydelig mindre produksjonskostnader, og vi får billigere skjermkort...

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært awesome om alle skjermkort var slik. Altså bare en GPU + minne. Og resten halvdel av kortet, som blir tatt opp av VRMer var utbyttbar. Altså kunne man bare kjøpe selve GPU og minne, som selvsagt er det eneste man trenger å bytte ut. 

Da kunne de som skal overklokke heftig ha en kraftig VRM-del, mens andre har en svak del. Produsenten får betydelig mindre produksjonskostnader, og vi får billigere skjermkort...

Hvordan hadde byttingen mellom delene vært tror du?  klikk og bytt hadde vel ikke kontaktene evt tålt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...