Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Noen ETA på 1080Ti? Lukter litt på oppgradering fra 970. Først og fremst fordi jeg har en 1440p skjerm men også fordi jeg nå snart må bytte skjerm og da blir det nok en 21:9 gsync av noe slag. Samt være litt "VR Ready".

Who knows. HKS på forumet her sier i løpet av høsten... Nå som AMD har bekreftet at deres entusiast brikke Vega ikke kommer før første halvdel av 2017, så føler vel ikke nVidia noe press på seg til å lansere 1080Ti med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte rykter om TI først i 2017 tidligere i år, så jeg hoppet heller ut å kjøpte ett nytt kort nå.

Satt egentlig å venta på Ti selv.

"Først i 2017" er misvisende formulert. Det ville vært overraskende om det kom før. NV har hatt et toppkort i året når du ser bortifra Titan.

At de skulle lansere "1080Ti" bare noen måneder etter 1080 er veldig usannsynlig og ganske dumt med tanke på inntjening. Når de attpåtil ikke har konkurranse i det segmentet, så skjønner jeg ikke hvorfor så mange her på forumet og andre steder har fått ideen om at det kommer et nytt toppkort i 2016 fra... 

Lenke til kommentar

Er spent på når DP1.3/1.4 skjermene med 4K kommer. Det har gått altfor tregt på skjermfronten i mange år nå. Kanskje støtte for høye frame rates på 4K+ skjermer kan øke etterspørselen etter kjappe skjermkort litt... 

Generelt de siste 10 årene ja, men de siste 2 har det skjedd mye bra på skjermfronten. 

144hz 4k kommer nok veldig snart da Asus viste frem en slik på Computex i Juni.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å selge han noen av mine for 2k,så blir jeg kvitt dem :D

Kan jo spørre her med en gang egentlig, vil jeg gaine noe på å ha ett 780 som physX, eller vil det kræsje med 1080 driveren i diverse spill?

Endret av MOO-
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å selge han noen av mine for 2k,så blir jeg kvitt dem :D

Kan jo spørre her med en gang egentlig, vil jeg gaine noe på å ha ett 780 som physX, eller vil det kræsje med 1080 driveren i diverse spill?

et enkelt svar er ja du vil gaine noe, men i svært få spill. 

Batman here i go!! .. Nei, det blir nok ikke brukt da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...