Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ett fra MSI - GAMING Z versjonen (ja jeg vet jeg wasta masse på en logo ) men jeg digger den.

Uansett factory boost skal være på rundt 1911 - mitt legger seg behagelig på 2ghz og det er uten at jeg gjør noe max dipp er ned til 1998mhz    Er dette veldig vanlig eller har jeg fått en god chip?

Har ikke manuelt overclocka enda - nettopp åpna eska nesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte ett fra MSI - GAMING Z versjonen (ja jeg vet jeg wasta masse på en logo ) men jeg digger den.

Uansett factory boost skal være på rundt 1911 - mitt legger seg behagelig på 2ghz og det er uten at jeg gjør noe max dipp er ned til 1998mhz    Er dette veldig vanlig eller har jeg fått en god chip?

Nei det er meget bra, selv kjøpte jeg evga sc. Klokket til 1809, boost nå er 2065 og 67c 2200 rpm. Jeg hører det ikke.

PS: Jeg har dårlig erfaringer med msi, vifte problemer på 100% 24/7 på 980 og 980Ti :)

Lenke til kommentar

Nei det er meget bra, selv kjøpte jeg evga sc. Klokket til 1809, boost nå er 2065 og 67c 2200 rpm. Jeg hører det ikke.

PS: Jeg har dårlig erfaringer med msi, vifte problemer på 100% 24/7 på 980 og 980Ti 

Vel da jeg hadde lightning (som å er msi) Det vet du vel, men uansett de funka fint begge to - viften på denne tusler og går kortet ligger på rundt 69C max (ved spilling, ikke bench)  Men dette er med 0 airflow ut av case at the moment.

Lenke til kommentar

Jepp, på spilling er de nok bra, tror jeg. Men på folding home så er 980/Ti bad. Har ett til 980 som har vifte problemer.

Derfor kjøpte jeg evga, de jeg har funker enda. 980.

Men de er nå gått av med pensjon, hehe.

Ah, vel var to 680 Lightning for min del - men tror dette skal gå bra pleier å ha gullhår i ræva med slikt.

Lenke til kommentar

Det som er greit bed BF1 BETA. Perfekt til OCing. Om spillet krasjer så ødelegger ikke det stats. ^^

CPUen min yter helt greit likevel ser det ut som. 4500 på 1.208V er ikke aaaltfor dårlig. Tenker jeg klarer 4750 på 1.325-ish.

Drevet å testet litt i natt, ser ut som 500 på memory og 2113 på chip er max for meg med stock spenning om jeg ikke skal få artifacts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...