Christian Thork Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Samme her! Men tror ikke jeg rekker å spille før Søndag. Rip. Ork med VGS. Endret 30. august 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Måtte bestille et jeg også selv om jeg ikke har bruk for det. Den prisen var for god til å være sann, men ingenting å tape. Nå er prisen 4790,- igjen ? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Battlefield 1 Open Beta Early Access Invitation Så nå skal jeg "benchmarke" Pascal i hele dag fikk min idag og gleder meg! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg har aldri skjønt poenget med å kjøpe noe kun fordi prisen er latterlig lav... Har man bruk for det, så bra da gjør man et kupp. Ellers taper man jo egentlig bare penger Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Er det kun for meg 1070 mini er borte vekk frå cdon? Trykker på linken på ordren, men blir berre omdirigert tilbake til elektronikkkategorien på cdon. Endret 30. august 2016 av svelemoe Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg har aldri skjønt poenget med å kjøpe noe kun fordi prisen er latterlig lav... Har man bruk for det, så bra da gjør man et kupp. Ellers taper man jo egentlig bare penger Jeg lånte litt penger slikt jeg kunne bruke det til folding. Ellers hadde jeg ikke kjøpt det. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det var visstnok for godt til å være sant det tilbudet hos CDON "Din ordre på ”Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI” er dessverre blitt makulert på grunn av veldig feilaktig prissetting." Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Feilprising eller kalkulert markedsføring... De satser vel på at de som fant ut om det tilbudet også kjøpte andre ting fra CDON, og dermed tjente dem på det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Er vel knapt et år siden cdon "feilpriset" 980ti til 699,- føler det skjer så ofte at jeg nesten holder en finger på at dette er en litt kreativ form for markedsføring. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) "Veldig feilaktig prissetting" ... Hmm .. Det jeg la merke til denne gangen var at bildet av kortet var merket med -40%. Dermed var det jo litt mer enn en feilprising. Det av feilprising jeg har sett så er det bare selve prisen som er feil. Her så det jo mer ut som det var lagt inn med vilje at denne varen var det rabatt på. Jeg regnet med at dere ikke fikk kjøpt det. Uansett kjipt da - det er jo gøy med noen feite tilbud. Endret 30. august 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det var visstnok for godt til å være sant det tilbudet hos CDON "Din ordre på ”Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI” er dessverre blitt makulert på grunn av veldig feilaktig prissetting." fikk du ordrebekreftelse på mail før du fikk denne mailen? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 fikk du ordrebekreftelse på mail før du fikk denne mailen? Jeg fikk i hvert fall. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Det var visstnok for godt til å være sant det tilbudet hos CDON "Din ordre på ”Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI” er dessverre blitt makulert på grunn av veldig feilaktig prissetting." fikk du ordrebekreftelse på mail før du fikk denne mailen? Ja. Fikk ordrebekreftelse i går rett etter jeg bestilte. Endret 30. august 2016 av DJViking Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det var visstnok for godt til å være sant det tilbudet hos CDON "Din ordre på ”Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI” er dessverre blitt makulert på grunn av veldig feilaktig prissetting." fikk du ordrebekreftelse på mail før du fikk denne mailen? Ja. Fikk ordrebekreftelse i går rett etter jeg bestilte. da har du fortsatt krav på varen, selvom Salgsvilkårene til CDON sier noe annet. har du gått inn en "avtale" med CDON, og CDON har bekreftet dette, skal du ha krav på varen din eller erstatning. send saken til forbrukertvistutvalget om de står på bakbeina. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) http://www.dinside.no/871742/krev-varen-til-feilpris At salgsvilkårene tar høyde for feilprising, bryr ikke utvalget seg om, da avtalen uansett ble inngått. Kundene fikk heller ikke presentert disse vilkårene før kjøpet. Og at avtaleloven åpner for kansellering ved åpenbare feil, som kunden burde forstått, tas det heller ikke hensyn til. Prisen anses ikke å være "så feil". Noen som kommer til å klage til CDON og kreve varen? Endret 30. august 2016 av DJViking Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det jeg la merke til denne gangen var at bildet av kortet var merket med -40%.Det spørs om ikke dette er en automatisk greie. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Det jeg la merke til denne gangen var at bildet av kortet var merket med -40%.Det spørs om ikke dette er en automatisk greie. Det er det nok mest sannsynlig. En automatisk kalkulasjon mellom utsalgspris og ordinær pris. Endret 30. august 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/372.70/372.70-desktop-win10-64bit-international-whql.exe&lang=us&type=GeForce uk.download.nvidia.com/Windows/372.70/372.70-win10-win8-win7-desktop-release-notes.pdf Bf1 Open beta driver Endret 30. august 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) CDON siterte denne teksten til meg når de kansellerte min ordre. Selgeren skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, heller ikke for bilde- eller typografifeil på Nettstedet, for eksempel feil i produktbeskrivelsen eller den tekniske spesifikasjonen, unøyaktige priser og prisjusteringer (som endringer i prisen fra leverandører, valutaendringer) eller uriktig informasjon om hvorvidt et produkt er på lager eller ikke. Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Det teller egentlig kun hvis denne teksten vises før avtalen er inngått, men jeg husker ikke om det er tilfellet. Endret 30. august 2016 av DJViking Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 CDON siterte denne teksten til meg når de kansellerte min ordre. Selgeren skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, heller ikke for bilde- eller typografifeil på Nettstedet, for eksempel feil i produktbeskrivelsen eller den tekniske spesifikasjonen, unøyaktige priser og prisjusteringer (som endringer i prisen fra leverandører, valutaendringer) eller uriktig informasjon om hvorvidt et produkt er på lager eller ikke. Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Det teller egentlig kun hvis denne teksten vises før avtalen er inngått, men jeg husker ikke om det er tilfellet. er en tråd om dette allerede Dj viking, flere som skal kjempe om å få varen til denne prisen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1737359&page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå