Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Så i spill som støtter sli greit (spiller nesten kun bf, ellers så er det folding :p) så er det raskere med 980 tri-sli 1500Mhz enn Titan X sli 1500Mhz, konge :D Nå er det jo mer stress med 3x 980 enn titan x osv... men anyways! :D

Samme som titan sli vs 3x 680 etter å ha søkt litt på nettet. Får vel plukke opp et i Mai, for da har jeg konf og 980 korta bør være billige til da :p

EDIT: Angrer litt på at jeg valgte 980 sli under vann, og ikke tri-sli på luft, jaja :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så i spill som støtter sli greit (spiller nesten kun bf, ellers så er det folding :p) så er det raskere med 980 tri-sli 1500Mhz enn Titan X sli 1500Mhz, konge :D Nå er det jo mer stress med 3x 980 enn titan x osv... men anyways! :D

Samme som titan sli vs 3x 680 etter å ha søkt litt på nettet. Får vel plukke opp et i Mai, for da har jeg konf og 980 korta bør være billige til da :p

EDIT: Angrer litt på at jeg valgte 980 sli under vann, og ikke tri-sli på luft, jaja :p

Nå må du snart gjøre deg opp en mening og stå på det :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

EDIT: Angrer litt på at jeg valgte 980 sli under vann, og ikke tri-sli på luft, jaja :p

Nå må du snart gjøre deg opp en mening og stå på det :)

Kjøpte forsatt vannblokkene, fritt land, får vel mene hva jeg vil mene, gjør jeg ikke?

Lenke til kommentar

Frostbite gjør det ja. :) Men bruker nok minst en 3.5-4GB i slik oppløsning. Prøvde med 3GB men måtte senke oppløsningen godt. Til slutt kom jeg innom 3GB grensa jeg har.

Ønsker man å tvinge at motoren skal bruke mindre forhåndsinnlastibg av teksturer og slikt så kan man sette tekstur-settings ned. (Vil ikke endre kvaliteten)

Men kan bli litt buggy og dårlige teksturer som ikke oppdateres i tide på lavere nivåer.

Lenke til kommentar

Meget pent raexon, utrolig clean! :) Hvilket kabinett er dette? Har du en byggetråd, jeg er interessert i å se mer. :)
Ellers, har du fått bencha Titan X noe?

I dag så reiser jeg endelig fra riggen. Hjemme så venter to stk Titan X. Nå gleder jeg meg som en liten unge! Blakka meg greit kan man si, men hvem trenger å være sosial når man har Titans? :p

Lenke til kommentar

Meget pent raexon, utrolig clean! :) Hvilket kabinett er dette? Har du en byggetråd, jeg er interessert i å se mer. :)

Ellers, har du fått bencha Titan X noe?

I dag så reiser jeg endelig fra riggen. Hjemme så venter to stk Titan X. Nå gleder jeg meg som en liten unge! Blakka meg greit kan man si, men hvem trenger å være sosial når man har Titans? :p

Takk skal du ha! Kabinettet er et CaseLabs STH10 White med en del tilpasset plexi glass for å gjøre det litt finere innvendig. Har ikke noen byggetråd dessverre.

Ja, har fått testet oppsette litt og flashet BIOS til den som Nizzen linket tidligere.

14999 i Firestrike Extreme http://www.3dmark.com/fs/4469538ASIC på 69% og 79%.

Vel du er ikke den eneste som måtte bruke litt ekstra av sparepengene for å få råd til dette  :p Gled deg oppsettet er skikkelig beast  :devil:

Lenke til kommentar

Etter en lang dag med flere små lekkasjer er systemet endelig i drift igjen :w00t:

ZmdZaUtj.jpeg

Meget pen. Hva slags lys har brukt under bunnen og toppen?! Regner med kabinettet ikke kom sånn fra fabrikk?

Det er brukt 4x Aquacomputer RGB LED Striper med den controlleren som de har. Så nå skifter lyset gradvis farge etter hvor varmt det er i loopen(25 grader = blå / 35 grader = rød) Nei, det kommer ikke slik fra fabrikk. I tillegg hjelper plexi glasset med å fordele lyset i hele kabinettet og gjør det lyset litt mykere.

Rått oppsett Nizzen hva ligger FPS & VRAM Usage på i BF4 med 3xSwift? 

Endret av raexon
Lenke til kommentar

Er oppe i ca 5GB vram og ligger på rundt 90fps med ultrasettings. Jenker jeg ned litt AA og slikt, så er jeg over 100 fps. Greitt nok det på den oppløsninga :)

4320*2560

4k oppløsning er 3840 x 2160

Lenke til kommentar

Er oppe i ca 5GB vram og ligger på rundt 90fps med ultrasettings. Jenker jeg ned litt AA og slikt, så er jeg over 100 fps. Greitt nok det på den oppløsninga :)

4320*2560

Ikke verst det!

Hva har du endt opp med som endelig oc på gpuene?

God Påske

c2d4VHNL.jpeg

b2d3M0s5.jpeg

L2JPUDlN.jpeg

Lenke til kommentar

4320*2560

Ikke verst det!

Hva har du endt opp med som endelig oc på gpuene?

God Påske

c2d4VHNL.jpeg

b2d3M0s5.jpeg

L2JPUDlN.jpeg

Har bare testa noen timer i går, så vet ikkje enda. 1500mhz gikk greitt i sli, men ca 1450 for 24/7 er nok det jeg satser på. Har bare testa èn bios enda også :p

Lenke til kommentar

Nizzen, jeg ser 2 rigger, ene er vel Asrock/5960X og andre er vel R5E med 5930K?

Nei for Nizzen så holder det ikke med en ekstreme rig  :xmas:   :rofl:

Stemmer det. R5E med 5930k og EK monoblock. Dette er hovedserveren med 10Gbit nettverkskort og en del harddisker og ssder som lagring. Eneste er at jeg skal få bytta om minnebrikkene i serveren, fordi der står det g.skill 3200 ddr4 og i hovedriggen står det crucial 2133 minne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...