j0achim Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Samme resultat med stock konfigurasjon, stock vifte profil. (på luft) Men dog ikke like aggressiv. 1898MHz når temp ligger under 48° 1822~1809MHz ved 82° Over lengre periode med Valley kjørende ligger nå frekvens mellom 1822MHz og 1750MHz avhegig om temp ligger på 82° eller 83° Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det må jeg teste når jeg kommer hjem, jeg ligger godt over 50 grader med mitt Asus Strix ihvertfall i varmen her ved agressiv spilling. Hvis det er throttling på 48 grader så har jeg lyst til å smekke til nVIDIA. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Nå markedsfører jo NVIDIA med 1733 MHz Boost Clock. Så det at det throttler ned ifra 1898 MHz er vel ingen krise? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det må jeg teste når jeg kommer hjem, jeg ligger godt over 50 grader med mitt Asus Strix ihvertfall i varmen her ved agressiv spilling. Hvis det er throttling på 48 grader så har jeg lyst til å smekke til nVIDIA. Kjøp vannblokk, eller smekk deg selv 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Enig mer RamGuy. Er bare snakk om noen mhz det throttler (så lenge det ikke er snakk om 80C++), men jeg liker at kortet holder seg stabilt på en gitt frekvens. Litt OCD kanskje. ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Noen andre som har prøvd XOC biosen? Gir opptil 1.2V og fjerner TDP. Får dog lavere score dersom jeg bruker 'custom curve' i MSI AF. Vet ikke om det er pga bios eller ustabilitet. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Om regnestykket mitt stemmer vil ett Titan X(P) gi 15Tflops på rundt 2093mhz, ikke at det har allverden å si men en milepæl absolutt Jeg har tatt sommerferie og bare gjort ting ute en stund så om dette har blitt diskutert lengre bak i tråden og jeg er teit så er det fordi jeg ikke har rukket å jobbet meg langt nok bakover Endret 8. august 2016 av Thobjo Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Noen som vet hva prisen på Titan XP blir her til lands? og når de dukker opp? Ser folk har fått disse allerede, bl.a på [H]ard Endret 8. august 2016 av Simkin Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ligger ikke kortet allerede ute på Nvidia.com til 12.999 norske? 2 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har reklamasjonsrett/granti uanz. eVGA lar meg bytte bios, kjøler etc. sålenge det blir levert originalt tilbake til en evt RMA. Tester 2202 på 1.193V. Hva er det slags EVGA kort du har? FTW? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Kjører et GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 -litt forskjell på konfigurasjonen på disse. Kanskje det kan påvirke OC? http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6286-KR Endret 8. august 2016 av Din_Laban Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Frister å kaste mine 2x GTX 980 på dør og erstatte de med GTX Titan X(P). Men planen er å bytte hele systemet når Intel Cannonlake kommer og bygge med komplett vannkjøling. Men så er jo Cannonlake utsatt til slutten av neste år... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Frister å kaste mine 2x GTX 980 på dør og erstatte de med GTX Titan X(P). Men planen er å bytte hele systemet når Intel Cannonlake kommer og bygge med komplett vannkjøling. Men så er jo Cannonlake utsatt til slutten av neste år... 2 stk 1080 vil gi deg mer ytelse da, så sant du ikke mente 2 stk Titan XP da Endret 8. august 2016 av Betroz Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 OC er helt tilfeldig. Kommer ann på hvor heldig du er med silikon lotteriet. Jeg har vært ganske heldig ser det ut som. Kan være ditt klokker langt lavere, kike langt, eller lengre. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Du er jo alltid heldig da CT, hvis ikke så kjører du jo RMA Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Frister å kaste mine 2x GTX 980 på dør og erstatte de med GTX Titan X(P). Men planen er å bytte hele systemet når Intel Cannonlake kommer og bygge med komplett vannkjøling. Men så er jo Cannonlake utsatt til slutten av neste år... 2 stk 1080 vil gi deg mer ytelse da, så sant du ikke mente 2 stk Titan XP da Litt av poenget er å komme seg bort ifra SLI som er noe sabla styr, spesielt for de av oss som spiller en rekke spill som ikke alle nødvendigvis er AAA-spill. Mye elendig SLI skalering ute å går, mitt ene GTX 980 står stortsett bare til pynt i de fleste spillene jeg spiller. For ikke å snakke om at det å kjøre Windows 10, to skjermer, G-Sync, Borderless og SLI til stadighet skaper en bunke med bisarre problemer som jeg gjerne skulle vært foruten. Endret 8. august 2016 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du er jo alltid heldig da CT, hvis ikke så kjører du jo RMA Haha, hadde gått på returretten om overklokket shiat. ^^ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Litt av poenget er å komme seg bort ifra SLI som er noe sabla styr, spesielt for de av oss som spiller en rekke spill som ikke alle nødvendigvis er AAA-spill. Mye elendig SLI skalering ute å går, mitt ene GTX 980 står stortsett bare til pynt i de fleste spillene jeg spiller. For ikke å snakke om at det å kjøre Windows 10, to skjermer, G-Sync, Borderless og SLI til stadighet skaper en bunke med bisarre problemer som jeg gjerne skulle vært foruten. Skjønner det, har gått bort fra SLI selv. Selv venter jeg på Titan XP ytelse til under 10 000 kr. Jeg synes 13K blir litt for mye for ett kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå