Nizzen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Siden Minhund nå er oppe i 1560/2050 nå med sitt Titan X på vann, så vil jeg si at Titan X ER konge Bra jobba Morten 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Dette lover godt - absolutt! Du har vel fått dine også, ikke sant? Litt smådumt spørsmål kanskje, men er det sånn at dere bare fyrer opp Precision X, kliner Volt til max - Power Target til Max - så klokker så langt det går? Minhund sin er vel BIOS-modda, så kan vel ikke regne med å nå så langt på stock volt her kanskje? Endret 30. mars 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Dette lover godt - absolutt! Du har vel fått dine også, ikke sant? Litt smådumt spørsmål kanskje, men er det sånn at dere bare fyrer opp Precision X, kliner Volt til max - Power Target til Max - så klokker så langt det går? Minhund sin er vel BIOS-modda, så kan vel ikke regne med å nå så langt på stock volt her kanskje? Man må jo kjøre køstom bios på Maxwell Noe annet er knapt lov Litt som du sa ja Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hehe, tror jeg skal vite mer før jeg tør å kjøre kort til over 20K på custom. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hehe, tror jeg skal vite mer før jeg tør å kjøre kort til over 20K på custom. Vi skal lære deg det, vær du sikker 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hjemme igjen fra torsdag, skal bare draine litt væske, så kommer jeg nok til å spørre her samme helga. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Dette lover godt - absolutt! Du har vel fått dine også, ikke sant? Litt smådumt spørsmål kanskje, men er det sånn at dere bare fyrer opp Precision X, kliner Volt til max - Power Target til Max - så klokker så langt det går? Minhund sin er vel BIOS-modda, så kan vel ikke regne med å nå så langt på stock volt her kanskje? Tror jeg har 1.31 vcor på kortet nå og du har rett i allt men mangler at man må sette på Kboost Har flashet kortet 4 ganger alt her med forskjellige bioser Endret 30. mars 2015 av Minhund Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Dette lover godt - absolutt! Du har vel fått dine også, ikke sant? Litt smådumt spørsmål kanskje, men er det sånn at dere bare fyrer opp Precision X, kliner Volt til max - Power Target til Max - så klokker så langt det går? Minhund sin er vel BIOS-modda, så kan vel ikke regne med å nå så langt på stock volt her kanskje? Tror jeg har 1.31 vcor på kortet nå og du har rett i allt men mangler at man må sette på Kboost Har flashet kortet 4 ganger alt her med forskjellige bioser Så har du fasiten på hvilken som er best/safest? Tenker da for en gamer og ikke en som bencher like hardt som dere gutta gjør. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Eneste gang det for meg har gått dårlig med å bruke custom BIOS på skjermkort, var når skjermkortet fant ut at det skulle flashe seg til et helt annet skjermkort. Ganske latterlig i grunn. Plutselig en dag så het kortet GTX 295, selv om det egentlig var GTX 280... Lot seg ikke redde, og det var nok sannsynligvis ødelagt før det skjedde. Men oppdaget hvordan man flashet det fra et annet skjermkort i DOS. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tror jeg har flashet 20 forskjellige gpu bios, og 5-7 hk bios, alle gangene har det fungert fint Lett å gjøre, digg å få gjort. I sli så er ikke volten det samme på 2 kort, iallefall ikke hos meg, ordnet seg med en Custom bios:) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Da må jeg vel bare gjøre det jeg også da, hvis jeg skal være en av gutta. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 epenis er til for å brukes. Føler ikke jeg er helt på gutta-nivået enda. Stock 980 8) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Mine 2 970'er (når heg får det andre) trenger vell ikke noen custom bios for en grei clock? Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 ikke mine, med to i en pc går klokk litt ned på begge, men 1450-1480 ville jeg slidet rett opp til Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Da må jeg ha custom for den ene som står i nå kjører stable 1510 Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 En ja, når du setter inn 2 så blir det ene varmere og da blir klokk lavere av seg selv om du ikke vil ha error da. Iallefall folding som må ha 100% load-stabil klokk. Med ett kort er slider 1500 normen, 63c load 24/7 lydløst (msi Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Ok takker bare ett prob igjen, må skaffe meg sli bro Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det følger med hk. Så spørs det på avstanden på kortene, om du trenger en litt lenger. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Det følger med hk. Så spørs det på avstanden på kortene, om du trenger en litt lenger. Må nok kjøpe en ny der gitt trodde den fulgt med evga kortet, så når jeg rmaet den la jeg den oppi esken Vet du om ett sted i norge som selger svarte broer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå