Nizzen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 hører på Ultra music festival live, Veldig OT, men hvor? http://www.twitch.tv/ultra 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 hører på Ultra music festival live, Veldig OT, men hvor? http://www.twitch.tv/ultra Awsome. Danke. Now continue. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 20 000 med ett enkelt kort, Minhund? Hva kan man forvente av to stk? Snakker vi ca 33 000 i vanilla Firestrike?Kommer til å få et rimelig greit ytelseshopp fra 970SLI til TitanX-SLI tror jeg. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 20 000 med ett enkelt kort, Minhund? Hva kan man forvente av to stk? Snakker vi ca 33 000 i vanilla Firestrike? Kommer til å få et rimelig greit ytelseshopp fra 970SLI til TitanX-SLI tror jeg. Vil bli en rå oppgradering. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Hmm, Merket are DIE på mine 980 er ``rippete`` mikro små riper, regner med det er normalt?Hva er dette for noe? skjønner ikke helt... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hmm, Merket are DIE på mine 980 er ``rippete`` mikro små riper, regner med det er normalt?Hva er dette for noe? skjønner ikke helt...Minn mæ på det imorra, sender deg et par bilder så kan du se:) Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Er alltid så mye pes å bytte HW i kabinett, derfor man har det på bordet eller i benche-kabinett som deg Asle og SELVFØLGELIG hurtigkoplinger! Kanskje det viktigste sammen med lange tubes med vann i Tømme en loop er "soooo last decade" Neh, viktigste er å huske å koble til hurtigkoblingene slik at man får en full loop når man skal benche med flere kort på vann... Spør Morten, ble noe varmt i en liten loop når 3 kort som trekker tett mot 1000w når de ikke er kobla til chillern... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Er alltid så mye pes å bytte HW i kabinett, derfor man har det på bordet eller i benche-kabinett som deg Asle og SELVFØLGELIG hurtigkoplinger! Kanskje det viktigste sammen med lange tubes med vann i Tømme en loop er "soooo last decade" Neh, viktigste er å huske å koble til hurtigkoblingene slik at man får en full loop når man skal benche med flere kort på vann... Spør Morten, ble noe varmt i en liten loop når 3 kort som trekker tett mot 1000w når de ikke er kobla til chillern... Ha ha, husker den der ja Vannet ble lettere varmt etter noen få sekunder Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Koblet du fase til kort? Srry er litt noob, men vil gjerne lære Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Koblet du fase til kort? Srry er litt noob, men vil gjerne lære Nei det bildet er gammelt, EggMan88 og jeg skulle teste quadfire med 4 stk 6970 sammen med min 3960X på LN2. Han hadde 3 stk 6970 med vannblokk som jeg laget en liten loop til uten radiator for å fylle den opp før jeg koblet de til 3x 360 + chiller som stod klare. Hurtigkoblinger er kjet men man må bare huske å koble alt til. Det som skjedde var at vi startet opp med mini-loopen kun bestående av pumpe og kortene og da ble det fort varmt. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Aha Men hva gjør chiller istedet for rad? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Gjør den ikke temp til sub zero elns? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Aha Men hva gjør chiller istedet for rad? Jeg kaller det chiller men det er egentlig en vannkjøler beregnet for akvarium men som fungerer veldig fint til vannkjøling. Jeg bruker den til 2 ting, å holde vanntemp stabil sammen med radiator til 24/7 bruk (da slår den kun inn med jevne mellomrom) eller å kjøle vannet ned så langt den orker (4 C er det laveste) under benching. Slik ser den ut http://www.aquatuning.no/vannkjling/radiatorer/chiller/2692/waterchiller-hailea-ultra-titan-500-hc300395watt-cooling-capacity?c=7764 Endret 30. mars 2015 av Minhund Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 ^^ Ok takker er det noe som hjelper veldig ved clocking? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 ^^ Ok takker er det noe som hjelper veldig ved clocking? Vanntemp ned til 4 C hjelper jo endel, kjøre kun med radiator i vinduskarmen i går og hadde idle temp på TitanX'en på 8C Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Nice! Da m jeg ordne meg sånn når jeg i fremtiden kjører vann Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 ^^ Ok takker er det noe som hjelper veldig ved clocking? Vanntemp ned til 4 C hjelper jo endel, kjøre kun med radiator i vinduskarmen i går og hadde idle temp på TitanX'en på 8C Smådumt spørsmål men; dersom du har f.eks. 18 C lufttemp i rommet, og kjører vannet gjennom chilleren så det holder 8 C. Vil ikke radiatoren i rommet egentlig motarbeide chilleren og varme vannet? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Ikke om radiatorennne ligger forran chilleren i loopen skulle en tro, da kjøler de jo ned vannet før det når chilleren. Endret 30. mars 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) ^^ Ok takker er det noe som hjelper veldig ved clocking? Vanntemp ned til 4 C hjelper jo endel, kjøre kun med radiator i vinduskarmen i går og hadde idle temp på TitanX'en på 8C Smådumt spørsmål men; dersom du har f.eks. 18 C lufttemp i rommet, og kjører vannet gjennom chilleren så det holder 8 C. Vil ikke radiatoren i rommet egentlig motarbeide chilleren og varme vannet? Den vil motarbeide chilleren, dvs. varme opp vannet ja. Dog, så er det en fin motstand, da den gir en jevn last hele veien, og kan justeres med vifter hvor mye last du vil ha, samt kan fungere som en buffer. Eventuelt om man måtte ønske å skru av chilleren, så kan du det uten at det blir FOR varmt. Ikke om radiatorennne ligger forran chilleren i loopen skulle en tro, da kjøler de jo ned vannet før det når chilleren.Det spiller minimalt om den er forran eller bak, og vil nesten uansett scenario varme opp vannet til romtemp. Med mindre man har en elendig loop, med en ekstremt treg pumpe da, slik at det siste skjermkortet er svært varmt, mens det første/CPUen er svært kaldt. I et slikt scenario så kan du kanskje hjelpe chilleren, selv om det også medfører mange andre problemer med seg, som gjør det meningsløst. Ps: Hadde en tett loop som forårsaket at inn og ut av loopen var over 20 grader forskjellig. Ekstremt lav flow altså. Her kunne jeg kanskje tatt av en grad med en ekstra radiator. Dog var maskinen ubrukelig pga. at CPUen knapt fikk vann, og det nederste skjermkortet ville bare throttle på 96 grader. XD normalt sett er det 2-3 grader forskjell på inn og ut. Endret 30. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 30 sek: "It's very quiet" Antar det er andre ting i rommet som bråker, men flirte godt likevel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå