Comma Chameleon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ifølge Proshop og posten så er mitt MSI 1070 Gaming X på posten i morgen! ? Første gang jeg får et top of the line kort (selv om 1080 er bedre). Blir deilig! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Enjoy =) http://wccftech.com/nvidia-gtx-1060-specifications-benchmarks-leaked/ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Enjoy =) http://wccftech.com/nvidia-gtx-1060-specifications-benchmarks-leaked/ Om det der stemmer, så ser det ikke lyst ut for AMD hvis de ikke kan holde lavpris markedet heller. Vega 10 og 11 kan bli bra kanskje, men om de blir det, så kommer bare nVidia med 1080Ti og neste Titan. Så da må vi betale for stadig dyrere kort fra Team Green Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Herreg.... å lang tid kan det ta før multicom sender en vare som det står "PÅ LAGER - Sendes normalt samme dag)... Skjønner jo at de ikke fikk sendt det igår da jeg bestillte litt sent. Men nå er altså klokka 15:00 og det har enda ikke skjedd noe her.. å jeg forhåndsbetalt til og med.. i håp at multicom var like fine tilbake og sendte dette kortet rimelig kjappt idag. Skulle heller bare handlet fra netoonet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Herreg.... å lang tid kan det ta før multicom sender en vare som det står "PÅ LAGER - Sendes normalt samme dag)... Skjønner jo at de ikke fikk sendt det igår da jeg bestillte litt sent. Men nå er altså klokka 15:00 og det har enda ikke skjedd noe her.. å jeg forhåndsbetalt til og med.. i håp at multicom var like fine tilbake og sendte dette kortet rimelig kjappt idag. Skulle heller bare handlet fra netoonet Posten sender ikkje ofte på lørdager. Aldri her i molde iallefall. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Herreg.... å lang tid kan det ta før multicom sender en vare som det står "PÅ LAGER - Sendes normalt samme dag)... Skjønner jo at de ikke fikk sendt det igår da jeg bestillte litt sent. Men nå er altså klokka 15:00 og det har enda ikke skjedd noe her.. å jeg forhåndsbetalt til og med.. i håp at multicom var like fine tilbake og sendte dette kortet rimelig kjappt idag. Skulle heller bare handlet fra netoonet Posten sender ikkje ofte på lørdager. Aldri her i molde iallefall. Ble bestillt Torsdag og idag er det Fredag Lørdag er ikke før imorgen Komplett.no, netonnet sender også på lørdager trur jeg faktisk, men skal ikke si det helt klart Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hehe trodde det var lørdag *ferie* 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Hehe trodde det var lørdag *ferie* Noen som har det! Ferien begynner ikke før uke 29-30 her gitt.. Ble heller ingen silikon i tatti i år.. uff.. men jaja 1070 er ivertfall bestilt! Har du en billig SSD i 240gb å anbefale? eller er 850 evo det beste valget? Endret 1. juli 2016 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Evo 850 er fortsatt mest futt for pengene 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Evo 850 er fortsatt mest futt for pengene et siste offtopic spm Åssen er 850 kontra kingston KC400 256? Ser 850 har levetid på 75TB og KC400 har 800TB!! Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Nesten dobbel score i 3dmark Firestrike fra GTX 780 til GTX 1080... not bad http://www.3dmark.com/3dm/12840245 http://www.3dmark.com/3dm/12848459 Endret 1. juli 2016 av FurrFoxer Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg regner med at det er flere enn meg som fikk sendingsbekreftelse på MSI GTX1070 Gaming fra Komplett nå 1 Lenke til kommentar
Karl Martin Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg regner med at det er flere enn meg som fikk sendingsbekreftelse på MSI GTX1070 Gaming fra Komplett nå Masse msi hos komplett, både 1070 og 1080, men mine 1080 gaming X må jeg vente på.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg regner med at det er flere enn meg som fikk sendingsbekreftelse på MSI GTX1070 Gaming fra Komplett nå Hadde bestilt hos Komplett selv, men de var så trege så byttet til Proshop i stedet. Henta min på posten idag. Håper du får din i morgen da! Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hadde bestilt hos Komplett selv, men de var så trege så byttet til Proshop i stedet. Henta min på posten idag. Håper du får din i morgen da! Hadde selv en forhåndsbestilling der, men avbestilte den med grunn av at Komplett ikke blir borte med det første. Unødvendig paranoia? Definitivt . Regner med at du er storfornøyd med kortet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hadde selv en forhåndsbestilling der, men avbestilte den med grunn av at Komplett ikke blir borte med det første. Unødvendig paranoia? Definitivt . Regner med at du er storfornøyd med kortet? Bare fått kjørt igjennom et par spill, men er strålende fornøyd. Yter bra, og er kjempestille. Nydelig kort! Stor oppgradering fra GTX 760 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Helt otroligt vad kyliga dessa 1080 är på vatten. Med luft så har jag ca 80 grader load med strestest och spel. Moddade på en Corsair h105 med en kraken g10 adapter. Kommer inte upp i 50 grader nu. Max volt och 2100 på core och 5200 på minne. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Oavsett vad du kallar det för ger det samma temperaturer som ett sett med EK i detta fall. Och förresten är det vattenkylning det också. Lenke til kommentar
Populært innlegg SWAT dude... Skrevet 2. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 2. juli 2016 H105 er ikke vann... Hva er det da som flyter igjennom radiatoren? Syltetøy? 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå