Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt 980Ti på 1522 / 8000 fikk 21403 i Graphics, så scoren din ser iallefall grei ut :)

Da ble jeg hvertfall litt lettet xD

Physics testen så må man ha minst 24000 poeng :p

Er den veldig avgjørende for spill? Har ifølge Msi afterburner ingen spill jeg spiller som cpu bottlenecker. I physics testen bottlenecka den siden det skjøt opp på 95% load.

Lenke til kommentar

For spill nei, for "bragging rights", ja.

aaaah xD

"bragging rights" driter jeg i :p

Hvor mye økte dere core clocken og memory clocken når dere skulle overklokke?

Kan også si til de som lurer, at Gainward har en veldig god kjøleløsning på dette kortet. Gikk ikke over 67C i heaven benchmark testen!

Lenke til kommentar

Litt på siden for tema, men jeg prøver meg!

Er det noen som vet om mitt øvrige oppsett (i5 2500k overklokket til 4,5ghz & 8GB 1600mhz ram) vil bottlenecke mitt 1080 som er på vei i posten? Skjermen er en 2560x1440 144hz sak, om det skulle ha noen betydning.

Er litt allergisk mot å oppgradere noe når det ikke er rykende ferskt, derfor vil jeg helst vente ihvertfall til neste prosessor-serie er tilgjengelig, selv om jeg vet at ytelsen nok ikke vil være mye forskjellig fra dagens...

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar

Litt på siden for tema, men jeg prøver meg!

Er det noen som vet om mitt øvrige oppsett (i5 2500k overklokket til 4,5ghz & 8GB 1600mhz ram) vil bottlenecke mitt 1080 som er på vei i posten? Skjermen er en 2560x1440 144hz sak, om det skulle ha noen betydning.

Er litt allergisk mot å oppgradere noe når det ikke er rykende ferskt, derfor vil jeg helst vente ihvertfall til neste prosessor-serie er tilgjengelig, selv om jeg vet at ytelsen nok ikke vil være mye forskjellig fra dagens...

Takk på forhånd :D

Det skal gå fint. Oppgradere RAM kan du da. 16GB DDR3 2133 f.eks.

Lenke til kommentar

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

Test med Asus Realbench i 4+ timer.

Lenke til kommentar

Må pcen da stå i 4+ timer uten å bli brukt?

Lenke til kommentar

Reboot før hvert run. Her er mine TX på 1452/8000:

http://hwbot.org/submission/3241746_duran_3dmark___fire_strike_2x_geforce_gtx_titan_x_28967_marks

Teit å kjøre FS, burde kjøre FSE med såpass kraftige maskiner. Skjønner jo at veldig mange ikke har 3DMark Advanced men. Er ofte på salg på Steam! :)

Joda, har betalt for 3D Mark så har FSE/FSU men ville sammenligne litt med folk som ikke har det

Lenke til kommentar

Jeg ville spilt :)

Har hatt CPU clock stabil i Aida/cinebench bare for å tryne i starcraft 2

Har hatt gpu clock stabil i 3d mark bare for å tryne i rise of the tomb raider

Lenke til kommentar

Må pcen da stå i 4+ timer uten å bli brukt?

Ja. Kjør Realbench over natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...