Kyrre S. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 selv om man liker et eldre spill betyr jo ikke det at man ennå spiller det. Jeg har som andre byttet oppover når nye spill kommer i samme serie. Bf4 var swing and miss for min del, mye fordi jeg spilte så mye bf3 og ble bare lei. For min del er det beste spillet gjennom historien metal gear solid på psx. Det bryr ikke at jeg spiller det fortsatt. Alle de 4 psx jeg hatt er ødelagte .. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Og jeg som husker Amiga 500 og første Nintendo konsollen med Mario spillene. Synes faktisk spillene var mer moro før, og ikke bare fordi jeg da var en guttunge, men spillbarheten var bedre. Nye spill har imponerende grafikk, men liksom ikke det samme. Mulig bare jeg som begynner å bli gammel Endret 27. mars 2015 av Betroz 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Husker det commandospillet på Amiga. Pek og klikk greie . Satan så rått Endret 27. mars 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Så blir det waste å gå for ti av samme grunn når P-serien kommer rett etterpå. Sånn blir det alltid. Nja, jo. Men har man litt is i magen nå så får man Titan X ytelse om få måneder til sikkert halve prisen. Man får faktisk MER ytelse da det ikke blir noe "Cut" men høyere klokkefrekvens og like mange Cuda Cores. 6GB VRAM skulle vel holde for de fleste også. Endret 27. mars 2015 av Simkin Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Kilde til at det ikke blir en cut down? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 http://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-980-ti-coming-summer/ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Flott hvis det stemmer, skal ta wcc og sweclockers med en kjempeklype salt, men hvis det er sant så er jo det bra. Men hva med binning, de kan da umulig ha så høy yield på gm200 at de kaster så mye? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Pris på 7 da siden X koster litt over 10. Det står jo også "coming in very near future" som kalles Q3-2015. Som man ser her er det kanskje ikke mer enn ett år til Pascal kommer, i beste fall. Inizio betyr Q1-2016 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Flott hvis det stemmer, skal ta wcc og sweclockers med en kjempeklype salt, men hvis det er sant så er jo det bra. Men hva med binning, de kan da umulig ha så høy yield på gm200 at de kaster så mye? Får satse på att AMD får ut sine kort snart, så er det nok ikke lenge til 980Ti dukker opp heller Endret 27. mars 2015 av Simkin Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Gleder meg så mye til amd-dropp , men bare pga de er en prispresser. Fint at det finnes skit man kan sette pris på. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Flott hvis det stemmer, skal ta wcc og sweclockers med en kjempeklype salt, men hvis det er sant så er jo det bra. Men hva med binning, de kan da umulig ha så høy yield på gm200 at de kaster så mye? Nå skal det nå sies at de har kjørt ganske lenge på samme prosessen, og maxwell har jo også fått kjørt seg en stund. Dog, at det er en toppbrikke (verdens største i tillegg) uten noen versjoner med deaktiverte enheter... Har det noensinne skjedd? Og nå som maxwell sitt spesielle design også tillater enda mer deaktiverg, som vi så med bla. 970. Så gode yields at de kaster alt annet ser jeg ikke helt for meg heller nei. Men selvsagt, det kan godt hende de ønsker å lansere "un-cut" versjon først, det ville ikke vært så fryktelig merkverdig. Litt, men ikke veldig. Endret 28. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Blir det ikke lengre produksjonstid viss dem må kutte ting og tang? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 De kan ikke lage modeller som konkurrerer mot sine egne de fortsatt tjener penger på. Hvis de hadde laget en 1nm-brikke i dag, 9000 ganger kraftigere en titan x så hadde de fortsatt solgt oss kort som yter 30% bedre en forrige modell de neste 400 årene. Trur ikke de løfter en finger om ikke 60 folk i dress har regnet ut at det løner seg. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 nVidia må jo gjøre noe hvis AMD sine nye toppkort blir både raskere og billigere enn GTX 980 og Titan X. 980Ti kan være et slikt kort. Jeg håper norske krona styrker seg mer og dollaren synker til under 6 slik at vi får billigere hardware fremover! 11K for Titan X er jo hinsides dyrt! 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Mener den gjør det, gikk ikke oljeprisen opp nå pga no texas i havnene/kanalene i midtøsten nå. 8,3 var vel toppen for noen mnd siden, datt lenge ned til til 7,8 øker igjen til 7,97 nå 5,9 forrige mai Det betyr at vi må betale ca 44 dollar mer pr 1000 norske kroner /350kr mer pr 1000lapp mot mai i fjor som vil si 28% dyrere på ett år. Dyrere varer en det hadde blitt om det ble dobbel moms i mai i fjor. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Flott hvis det stemmer, skal ta wcc og sweclockers med en kjempeklype salt, men hvis det er sant så er jo det bra. Men hva med binning, de kan da umulig ha så høy yield på gm200 at de kaster så mye? Nå skal det nå sies at de har kjørt ganske lenge på samme prosessen, og maxwell har jo også fått kjørt seg en stund.Dog, at det er en toppbrikke (verdens største i tillegg) uten noen versjoner med deaktiverte enheter... Har det noensinne skjedd? Og nå som maxwell sitt spesielle design også tillater enda mer deaktiverg, som vi så med bla. 970. Så gode yields at de kaster alt annet ser jeg ikke helt for meg heller nei. Men selvsagt, det kan godt hende de ønsker å lansere "un-cut" versjon først, det ville ikke vært så fryktelig merkverdig. Litt, men ikke veldig. Vanskelig å være uenig med deg som vanlig. Men hvis de ikke binner og yield er så bra, så er det jo ingenting som stopper Nvidia med å lansere 980Ti samtidig med Titan X? Hvis det er for å melke kundene, så er jo ikke det særlig lurt, tror nesten de må komme med en cut,folk kommer til å gå bananas hvis ikke, særlig etter det som skjedde sist. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Fortsatt ingen GODE kilder på at det kommer noe "980 Ti", så ta alt med en klype salt. Kommer nok et 6GB-kort med GM200 om det behøves. Ytelsen på AMD-kortene er også usikkert foreløpig. Endret 28. mars 2015 av DuraN Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Trenger man kilder til noe så obvious? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Trenger man kilder til noe så obvious? Hvorfor er det åpenbart at kortet skal kalles 980 Ti? Hvis du ser hva jeg skriver, så kommer det nok et 6GB GM200 etterhvert. Navnet har vi liten forutsetning for å tippe (jeg har lenge sagt at jeg tviler på at det blir 980 Ti, men heller noe annet) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Se bare litt tilbake og alle ti kortene, derfor sier jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå