Theo343 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) Jeg ser på amerikanske sider at man ikke får tak i 1070 til under 420$. Jeg planlegger å bygge en mini-itx pc i et Corsair 250D. Passer det ikke like greit med et FE-kort da? Blower-styler er vel i mange tilfeller best for små kabinetter uansett? Jepp Reeve: Gi gjerne en handlekurv link Er noe slik jeg selv planlegger mot juletider hvis jeg klarer å vente så lenge hehe. Endret 18. juni 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Flere her som sliter med flimring og artifacts? Menyen flimrer i The Witcher 3 men slutter hvis jeg skrur av Gsync. Mye artifacts og tull i Windows etter at jeg har spilt Doom, men en restart ordner problemet. Virker ikke som om jeg er den eneste. Windows 10? Da kan det være driver problemer. Gjør en "rensk" og legg inn siste driver igjen. Windows 10 ja. Nvidia har bekreftet at det er et driverproblem og at de arbeider med det. Man må nesten forvente slikt som early adopters. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Flere her som sliter med flimring og artifacts? Menyen flimrer i The Witcher 3 men slutter hvis jeg skrur av Gsync. Mye artifacts og tull i Windows etter at jeg har spilt Doom, men en restart ordner problemet. Virker ikke som om jeg er den eneste. Windows 10? Da kan det være driver problemer. Gjør en "rensk" og legg inn siste driver igjen. Windows 10 ja. Nvidia har bekreftet at det er et driverproblem og at de arbeider med det. Man må nesten forvente slikt som early adopters. Etter rask testing ser det ut som om den nye hotfix-en gjorde susen. Klarer ikke gjenskape problemet. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Så Asus Strix er det beste kortet basert på de testene som har kommet frem til nå?og MSi gaming X Men det er egentlig samma f hva man går for. Utrolig lite forskjell på 1080 korta. Tilogmed FE korta er knallbra ! Finner ingen som nevner eller har testet amp extreme fra zotac? Jeg sitter og venter på ett, men finner ingen tester :/ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Gikk du for Zotac igjen?! Da veit du at du får trøbbel når du får vannkjølingsfeber igjen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hvis Dissa korta er så kalde som folk sier så tenkte jeg og ha detta på luft fram til det blir Ti derfor gikk jeg for den med størst kjøler selv om jeg husker nøyaktig hva Håkon sa når vi var der Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Også var det jo noe lys og bling på den også da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) Jeg har nettopp installert Windows 10, Speedfan fungerer ikke på det, har dere noen tips på andre programmer som kan brukes til å se temperatur? Bruker Speccy akkurat nå, eller er det bra nok? Edit: Jeg spør her inne pga jeg vil sjekke temperaturen på 1080, ser at det er litt feilinfo på skjermkortet når jeg bruker Speccy. Idle nå ligger på 40 grader, prøvde litt Total War: Warhammer i går, da lå det mellom 60-62 grader. Endret 18. juni 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
lals Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg syns hwmonitor er bra http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Har hørt en del bra om CAM fra NZXT. https://camwebapp.com/ Har ikke prøvd det selv, men det skal visst ha støtte for overlay samt sammenligninger med andre som kjører samme hardware. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg har nettopp installert Windows 10, Speedfan fungerer ikke på det, har dere noen tips på andre programmer som kan brukes til å se temperatur? Bruker Speccy akkurat nå, eller er det bra nok? Edit: Jeg spør her inne pga jeg vil sjekke temperaturen på 1080, ser at det er litt feilinfo på skjermkortet når jeg bruker Speccy. Idle nå ligger på 40 grader, prøvde litt Total War: Warhammer i går, da lå det mellom 60-62 grader. MSI Afterburner: Howto Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Afterburner er bedre enn ASUS sitt tilsvarende program? Leste en plass på dette forumet at ASUS sitt ikke er helt til å stole på. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Alle de programmene er noe bloatware hærk synes jeg, får ofte kræsj hvis overklokken kræsjer. Har hatt best erfaring med EVGA PX forøvrig Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 CAM bruker jeg selv, konge program. Kan sjekke load og temp på CPU/GPU (evt ram osv) og se hvor mange FPS jeg har. 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 CAM bruker jeg selv, konge program. Kan sjekke load og temp på CPU/GPU (evt ram osv) og se hvor mange FPS jeg har. Skal du oppgradere den gamle CPU-en din snart? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Vurderte 6900K en stund, men ekke sikker.. Er du intr i den? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Reeve: Gi gjerne en handlekurv link Er noe slik jeg selv planlegger mot juletider hvis jeg klarer å vente så lenge hehe. Her er sånn omtrentlig det jeg tenker. Jeg er usikker på om det blir H100i og H110i. Jeg mener jeg har lest at en av dem er mye lettere å plassere inni 250D enn den andre. SSD og minne er heller ikke 100% fastlåst, men jeg går for en vanlig 2,5" SATA SSD på ca. 250 GB, pluss en 3,5" HDD med 4TB. Og 16GB relativt raskt, men fortsatt rimelig minnesett, som matcher fargene jeg kjører (rødt og svart). Jeg bryr meg ikke veldig mye om looken på pcen. Jeg kommer ikke til å kjøpe custom kabler eller lignende, men jeg kan jo alltids kjøpe matchende komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå