Frode68 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Se her: http://www.gigabyte.com/products/comparison/list.aspx?ck=3&pids=5920,5915 Og her ser man info om selve extreme gaming kortet: http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=5920#kf Følger med en ny HB sli bro og VR link for hdmi porter og usbporter i "bracket" forran i kabinettet. Nice Bare Komplett for ut fingern nå så Fint med Komplett bank kredit kort Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Se her: http://www.gigabyte.com/products/comparison/list.aspx?ck=3&pids=5920,5915 Og her ser man info om selve extreme gaming kortet: http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=5920#kf Følger med en ny HB sli bro og VR link for hdmi porter og usbporter i "bracket" forran i kabinettet. Nice Bare Komplett for ut fingern nå så Fint med Komplett bank kredit kort Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Blir småskeptisk til EVGA Hybrid når jeg leser alt dette rundt temmelig lacklustre konstruksjon osv på EVGA SC... Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Blir småskeptisk til EVGA Hybrid når jeg leser alt dette rundt temmelig lacklustre konstruksjon osv på EVGA SC... Hybrid er waste of money. Det er ingen garanti for at du får et kort som klokker noe bedre og brikken er såpass kjølig uansett at du får kjølt den ned mer enn bra nok med 3. parts luftkjølere på veldig lave støynivå. Det er iallefall min mening. 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Fikk mitt EVGA SC 1080 kort i går. Det var plast rundt skruene, rev av så mye som gikk, og sørget for at det ikke lå noe og blokkerte kjøleribba/viftene og pakket kortet inn, gadd ikke å demontere skiten for å få fjernet litt plastikk rundt skruene. Vurderer det samme selv. Noen ulempe annet enn det visuelle? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Fikk mitt EVGA SC 1080 kort i går. Det var plast rundt skruene, rev av så mye som gikk, og sørget for at det ikke lå noe og blokkerte kjøleribba/viftene og pakket kortet inn, gadd ikke å demontere skiten for å få fjernet litt plastikk rundt skruene. Vurderer det samme selv. Noen ulempe annet enn det visuelle? Nei, det er skruene på pyntedeksel. Det eneste jeg kan se for meg er glovarme kort som smelter denne plasten, men man får bort 99,2 % ved å rive godt og evt bruke pinsett. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? Litt tidlig å spørre? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? Litt tidlig å spørre? Veldig bra kort etter 3 dager bruk iallefall Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 "bruk" Hva er lengste 100% load Hvor blir det av denne nedklokkingen folk snakker om, prøvde 88C i full load, dønnstabil hz Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? Litt tidlig å spørre? Veldig bra kort etter 3 dager bruk iallefall Du har det altså Tok å best. MSI heller Det er stille ? Ikke noe susing eller vifte problemer ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 "bruk" Hva er lengste 100% load Hvor blir det av denne nedklokkingen folk snakker om, prøvde 88C i full load, dønnstabil hz Jøss, du har en kjøleløsning som fungerer ^_^ Skjer ikke throttlingen under visse temp parametre da? Og skjer altså dette ikke så skal den holde seg innenfor en viss hastighet og turbo aktiveres når temperaturen er lavere? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? Litt tidlig å spørre? Veldig bra kort etter 3 dager bruk iallefall Du har det altså Tok å best. MSI heller Det er stille ? Ikke noe susing eller vifte problemer ? Faktisk utrolig stille, selv på 70% viftehastighet inne i kabinettet. 35 grader idle og 62 grader load. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Prøver et par 1080 fe i en gammel rigg for å se hva som skjer Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Throttler aldri! Bare oppskrytt Ene kortet mitt har kost seg på 87 grader over lang tid uten antydning til throttling (vifter på auto)Har nvidia rettet på dette i drivere eller hva er det folk har skreket sånn for? Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Throttler aldri! Bare oppskrytt Ene kortet mitt har kost seg på 87 grader over lang tid uten antydning til throttling (vifter på auto) Har nvidia rettet på dette i drivere eller hva er det folk har skreket sånn for? Uten at jeg har kortet, men Nvidia har kommet med en driver som skal ha fikset det problemet. EDIT: Det var visst ujevn hastighet på viften det var snakk om. http://videocardz.com/60915/nvidia-geforce-gtx-1080-founders-edition-fan-issue-to-be-fixed-with-next-driver-release Endret 16. juni 2016 av Gralle Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Har ett FE som kjører alene med fan på 95% 2050 63C Full last. Rom 27c Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Uten at jeg har kortet, men Nvidia har kommet med en driver som skal ha fikset det problemet. Var ikke akkurat det driveren fixet, men problemet med at vifta økte og sank i utide, 2000 rpm opp i 3000 og ned. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Har ett FE som kjører alene med fan på 95% 2050 63C Full last. Rom 27c Ikke verst. Kan du teste hva som skjer hvis du sikter etter 75C da og 2050 MHz, og hva vifta må gå på da? Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Uten at jeg har kortet, men Nvidia har kommet med en driver som skal ha fikset det problemet. Var ikke akkurat det driveren fixet, men problemet med at vifta økte og sank i utide, 2000 rpm opp i 3000 og ned. Husket feil i farten. Er rettet opp med Edit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå