MrMarbles Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg: "It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping." Håper virkelig dette ikke rammer flere. Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg: "It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping." Håper virkelig dette ikke rammer flere. Høres tvilsomt ut at dette skulle ramme mange kort. Men, får vel se i morgen når jeg får kortet mitt Jeg hadde dette problemet med mitt kort som jeg fikk i går av komplett. De har skrudd på alle deler med full wrapping og lagt wrapping oppå wrappingen. Så noen steder er det 3 layers med wrap, og skruene er skrudd på wrappen. De har også wrap på kjøleribber noen steder så er ikke lett å få av wrappen. Da har jeg mottatt kortet mitt og dessverre går problemet igjen. Måtte finne det ALLER minste jeg hadde av bits (HJO!) for å skru opp skruene så jeg fikk vekk plasten under. Tilsammen måtte 23 skruer skrues opp. Ble ingen unboxing-video, men tok en del bilder (inkl. plastproblemet). Her er bildene: http://imgur.com/a/K1mk2 Hva for torqx-størrelse er det der? 8, 6? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Firestrike- SCORE32 451 with NVIDIA GeForce GTX 1080(4x) and Intel Core i7-6950X Graphics Score 63 137 Physics Score 25 276 Combined Score 7 691 3DMark Score 32451 Graphics Score 63137 Physics Score 25276 Combined Score 7691 Graphics Test 1 300.7 fps Graphics Test 2 252.52 fps Physics Test 80.24 fps Combined Test 35.77 fps Meh, kjenner på meg at det ikke imponerer så mye når man vet at det er kun i benchmark. Man skal vel ikke kjøpe 4stk. 1080'er for å sitte å stirre på firemark hele dagen heller. Kunne man fått dette i spill skulle jeg suglet godt, men men.. Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg: "It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping." Håper virkelig dette ikke rammer flere. Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg: "It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping." Håper virkelig dette ikke rammer flere. Høres tvilsomt ut at dette skulle ramme mange kort. Men, får vel se i morgen når jeg får kortet mitt Jeg hadde dette problemet med mitt kort som jeg fikk i går av komplett. De har skrudd på alle deler med full wrapping og lagt wrapping oppå wrappingen. Så noen steder er det 3 layers med wrap, og skruene er skrudd på wrappen. De har også wrap på kjøleribber noen steder så er ikke lett å få av wrappen. Da har jeg mottatt kortet mitt og dessverre går problemet igjen. Måtte finne det ALLER minste jeg hadde av bits (HJO!) for å skru opp skruene så jeg fikk vekk plasten under. Tilsammen måtte 23 skruer skrues opp. Ble ingen unboxing-video, men tok en del bilder (inkl. plastproblemet). Her er bildene: http://imgur.com/a/K1mk2 Hva for torqx-størrelse er det der? 8, 6? Vet ikke. Er det ikke det som står på selve bitsen da? CR VHX 15. Den er ihvertfall veldig liten. Endret 15. juni 2016 av Kilko1337 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Er det lov å fryde seg over alle som sitter og venter på varer de har bestilt for lenge siden? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg fikk vite jeg står nr. 3 i køen for Evga 1080 FTW Men ting tar tid... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Hva i alle dager da!?! Fikk ordrebekreftelse 15:07 samme dag. Hvorfor får du før meg da? "Vi dro samtidig hjemmefra, hvorfor kom du før meg på jobb?" Endret 15. juni 2016 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Hvis jeg hadde snakket om postgangen hadde du kanskje hatt et poeng. Var snakk om samme kort fra samme nettbutikk. De som bestilte kortet først burde fått det tilsendt først også. Noe butikken selv også var enig i. Fikk for øvrig mail fra Komplett i dag om at jeg kunne få bytte til SC. Har allerede gjort det, så nå kan jeg få et til. Edit: Har faktisk to tilbud på 1080SC til 6600kr fra Komplett nå. Dette i tillegg til det jeg allerede har på vei. Endret 15. juni 2016 av erlendks Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Skulle nesten opprettet en ny tråd for de som lurer på frakt og lagerstatus, ikke mye nyheter å lese her nå 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Noen som har fått Evga 1080SC UTEN ekstra plast under skruene? Endret 15. juni 2016 av erlendks Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Noen nyheter(om jeg har gått glipp av det) om når Classified er ment å komme ut? 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Mitt msi gaming x 1080 booster til 1962mhz ved bare å sette opp powerlimit. Altså ingen overklokk 2140mhz virker som max for meg før "artifacts" danser på skjermen. Med vifta på 70% da er den knapr hørbar inni kabinettet, og i spill så er temperaturen 60 grader etter 15 min spilling. Kongekort 5700 poeng i 3dmark firestrike ultra. Lett 2140mhz.. noen som har det her stopper det på 2076 før artifacts danser rundt Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Evga sc , ja masse plast og under skruene. . Legger med at en vifte tikker, bladene kommer borti no jalla kjølepadde.... kinaopplegg Endret 15. juni 2016 av War Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Evga sc , ja masse plast og under skruene. . Legger med at en vifte tikker, bladene kommer borti no jalla kjølepadde.... kinaopplegg Alle Pascal kort er vel produsert i Kina Sier du at EVGA har laget en jalla kjøler denne gang? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ved ettersyn er det svart gaffatape som holder viftekabler som tar borti vifta. Kan jo trykke den inn, men hva skjer når kortet blir 70c osv. Det gir seg kanskje når alle viftebladene er slitt bort ytterst. Var sånn på begge kortene. 23! skruer må ut om man vil ha bort plasten som forøvrig ligger i 3-4 lag.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Heh. War har faktisk rett, var innom for å hente meg en ny HD hos en kjent "webshop" her i Trondheim og der var det noen som sto og irriterte seg over kjøleløsningen som var montert på et ( jeg mener det var EVGA , men ikke helt sikker ) 1080 kort. Men de fikset faktisk problemet mener jeg ved å demontere og justere litt på kortet så det kan vel fikses for de som sliter litt med det relativt enkelt. Men risiko er det og man bør spørre seg om man ønsker å ta den eller sende inn kortet til forhandler isteden. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Første review jeg har sett av GTX 1080 FTW http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2016/06/15/evga-geforce-gtx-1080-ftw-review/1 Skuffet over temperatur sammenlignet med Strix og MSI. Også elendig overklokk de fikk, under 2000 mhz. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Da er EVGA ute av bildet for meg. Nå blir det å vente på Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming reviews. Eventuelt bare kjøpe et asus strix Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Haha, skrot ikke ideen pga en test av en fyr som kjører med temptarget og power på idle Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Kan jo hende at Bit-Tech dro det korte strået i silikonlotteriet da. Får se hva Guru3D og andre får til med dette kortet også. Får de det samme så har kanskje MSI det beste denne gang da, med Asus Strix på andre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå