Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Har noen fått tilbakemelding på evga 1080 fra komplett til feil pris? 

Kjøpte noen paller da de var til 6500, står avventer og trykker jeg på det er det lenket til utgått vare.. 

Hva får vi tro 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte noen paller da de var til 6500, står avventer og trykker jeg på det er det lenket til utgått vare.. 

Hva får vi tro 

På min ordre står det også avventer, men forventet på lager 2. juli. Snakket med komplett før helga angående ordren min og jeg fikk beskjed om at det var forsinkelser fra produsenten. 

post-155267-0-65818200-1465281550_thumb.png

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Hva får vi tro 

På min ordre står det også avventer, men forventet på lager 2. juli. Snakket med komplett før helga angående ordren min og jeg fikk beskjed om at det var forsinkelser fra produsenten. 

Har selv bestillt det skjermkortet, så håper at utålmodige sjeler avbestiller det (for å bestille et lagerført FE-kort), så rykker jeg fram i køen.

Vet at noen får det 10. juni, 17. juni og 2. juli som du nå sa. Jeg får det 17. juni.

Lenke til kommentar

Hva får vi tro 

Har selv bestillt det skjermkortet, så håper at utålmodige sjeler avbestiller det (for å bestille et lagerført FE-kort), så rykker jeg fram i køen.

Vet at noen får det 10. juni, 17. juni og 2. juli som du nå sa. Jeg får det 17. juni.

Enig. Det som irriterer meg smått er at jeg først hadde levering 10. juni. :(

Lenke til kommentar

Hva får vi tro 

Enig. Det som irriterer meg smått er at jeg først hadde levering 10. juni. :(

Jeg hadde også levering 10. juni først, men det endra seg til 17. juni. :shrug:

Lenke til kommentar

Hovedkort med integrert 1070, fra Colorful: /eller en bærbar løsning.

Vært litt kult med et vanlig ATX hovedkort med 1070 integrert, som var kompatibel med vanlige CPU kjølere og vannblokker! Satt en Noctua D15 på 1070 f.eks :D

Lenke til kommentar

Jeg misliker virkelig den pascal trenden med rgb lys på front og på backplaten.trur ikke MSI gjør dette, men msi liker jeg ikke.

Hvis evga gjør dette med hybrid sin så står jeg virkelig over pascal og bare kjøper en 980ti istedet..

Man får jo nesten epilepsi anfall av alt rgb lys som skal være på alt pc hw:p

Er det ikke bare å kjøpe kabinett uten vindu? Slike kabinett er også vesentlig bedre støydemping i.

Lenke til kommentar

Jeg misliker virkelig den pascal trenden med rgb lys på front og på backplaten.trur ikke MSI gjør dette, men msi liker jeg ikke.

Hvis evga gjør dette med hybrid sin så står jeg virkelig over pascal og bare kjøper en 980ti istedet..

Man får jo nesten epilepsi anfall av alt rgb lys som skal være på alt pc hw:p

Er det ikke bare å kjøpe kabinett uten vindu? Slike kabinett er også vesentlig bedre støydemping i.

jo det er fult mulig å gå til anskaffelse til et kabinett uten vindu,men jeg liker masse sterk farge kontraster som blinker og alt det fjortis tullet inne i pcen. mitt xl r2 er jo grei,men veldig lite plass med gpu 980ti hybrid for eks med en h100i, så jeg tenker faktisk på skaffe meg 900d som gir meg masse plass og jeg vil da slippe de to slangene går inni hverandre trur jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor MSI? Bare at det var først på lager?

Stor fan av MSI sine kort, og det hjalp på at det var tilgjengelig for bestilling først. De siste generasjonene har MSI alltid kommet med et bra produkt. Asus sitt kort er uaktuelt, og som det eneste andre kortet tilgjengelig for bestilling på release så ble det MSI. Forskjellen i pris er såpass liten at det er helt irrelevant for meg, betaler gladelig de 500 ekstra for å få et kort tidlig og fra en leverandør jeg liker.

Endret av Galen Absalom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...