Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BS. Maxwell støtter vel bare 12GB. Og 8600 MHz minne? Aldri sett før, og enda mindre i en kontroller med 24GB minne.

Og Nvida som cherry picker? Hørtes ikke særlig sannsynlig ut.

Er nok aprilspøk elns ja. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Intel gjør det jo da de lager xeon :rofl:

Det hadde nok kommet med en god grunn for å ha det minnet om det var ekte vil jeg tru.

Titan, titan black, titan z , titan x hva blir neste , titan r (for ran) :rofl:

Nei det blir sikkert Titan XL, XXL, XXXL osv. :rofl:

Lenke til kommentar

Så jævlig gromt! Jeg kan ikke tysk, men stemmer bildet i artikkelen, at de luftkjølte med den der? Det burde bety at skrue layouten er lik som for et av de eldre korta, kanskje noen her inne sitter med blokker de kan bruke?

Nå kjenner jeg det kribler noe jævlig, har aldri gledet meg så mye for ny hardware før, til og med mer nå enn da jeg kjøpte den nye riggen for et par mndr siden! :p

Lenke til kommentar

Om Titan x faktisk klokker likt, så snakker vi om et kort som faktisk på nær alle måter er 50 % kraftigere. Og da mister 980 fordelen med sine 10-15 % høyere frekvens. Dermed snakker vi nok ogaå om rundt 45-50 % reel ytelseforskjell. Whoop whoop! :)

ca. 45-50% kraftigere.

Lenke til kommentar

Om Titan x faktisk klokker likt, så snakker vi om et kort som faktisk på nær alle måter er 50 % kraftigere. Og da mister 980 fordelen med sine 10-15 % høyere frekvens. Dermed snakker vi nok ogaå om rundt 45-50 % reel ytelseforskjell. Whoop whoop! :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

**DP** har ihvertfall gjort en god jobb hvis han har testet hardwaren jeg har kjøpt på DI. 5960X på 5,0GHz og 980 referanse på langt over 1500MHz på luft på alt utenom Farcry 4 (som jeg ikke vet noen som får stabilt på høy GPU-klokk). Men jeg tviler vel på han får tid å teste alt han selger ut :lol:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

**DP** har ihvertfall gjort en god jobb hvis han har testet hardwaren jeg har kjøpt på DI. 5960X på 5,0GHz og 980 referanse på langt over 1500MHz på luft på alt utenom Farcry 4 (som jeg ikke vet noen som får stabilt på høy GPU-klokk). Men jeg tviler vel på han får tid å teste alt han selger ut :lol:

Far cry 4 er helt ekstremt når det gjelder å få GPU til å kræsje. Men jeg spiller det stabilt på 1560 mhz. Muligens mer hvis jeg gir det mye volt. Men jeg kan spille bf4 på kanskje 1600mhz til sammenligning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...