Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Heldigvis er BSU renta fortsatt passe positiv for de som har det, men bort sett fra det så bør man heller shoppe. Måtte det være investeringer eller 980'er. :p

Et "kraftig" opprykk i kronekurs takket være at det ikke endte med rentekutt i dag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utdanning, BSU og egenkapital skal du tenke på først. Hus og jobb FØR bil - det er mitt tips. ;)
Men dette er vel ikke tråden for dette. :)

Er jævlig spent på Titan X. Noen indikasjoner på om den overgår PCIe 8x? Kan dere som er gode i matte trylle frem noe på det? :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Utdanning, BSU og egenkapital skal du tenke på først. Hus og jobb FØR bil - det er mitt tips. ;)

Er jævlig spent på Titan X. Noen indikasjoner på om den overgår PCIe 8x? Kan dere som er gode i matte trylle frem noe på det? :)

Kjøp Asus X99-E WS, så får du 16x selv med 4 kort :cool:

Så selv oss med ``usle`` 5820K kan kjøre 4 way sli ifølge nettet :grin2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

R295x2 overgikk vel ikke PCIe 3.0 x8 så da gjør nok ikke Titan X det heller. :)

Endret av bruker-293283
Lenke til kommentar

390 serien ser ut til å slå titan med en langt hyggligere pris! For min del så venter jeg på pascal :) 2015 blir bare et mellomår, og 2016 vil by på noe som vi ikke har sett på lang tid innen grafikk!

Ja, det er jo lov å håpe :) Er nok redd amd's svar nok en gang blir too litle, too late. Og at nvidia slipper titan x lite / 980 ti - med halvparten av minnet og ikke fullt brukt chip.

Ser ut som disse Titankortene ikke er så verst kjøp likevel. Selv med svak krone og laber oljevirksomhet.

Men spørs på Pascal ja... har nå hørt lovnader om fremtiden før. Forbedringer - ingen tvil. Men river det skinnet av pølsa? Tviler på om overgangen blir så dramatisk :)

Lenke til kommentar

Til info: Komplett.no har skrudd ned prisen på Titan X med 500kr. Og for de som har rabatt avtale så er prisen 10.331kr.

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum 840870 ASUS GeForce GTX TITAN X 12GB
PCI-Express 3.0, DVI, HDMI, 3xDisplayPort

• 2 stk nylig bestilt til lager – normal leveringstid 10 dager fra bestilling

stocked.gif Åpen 2.00 10.330,60 20.661,20

Endret av raexon
Lenke til kommentar

Til info: Komplett.no har skrudd ned prisen på Titan X med 500kr. Og for de som har rabatt avtale så er prisen 10.331kr.

Hadde det vært 5000 kr billigere så kanskje :p

Hadde totalen vært på 5000 kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...