Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med å kjøpe den råeste cpuen på plattformen gjelder når den kommer ut, ingen vits i dag nå, men med slike rigger så har man de i 3 år hver gang, og da er ikke kostnaden så stor

Jeg tenker akkurat likt, og selger det jeg har rett før de nye kommer ut. Da oppgrader man ofte skjermkort 1 gang i året, cpu hver 2-3. år etc. Da blir mellomlegget svært lite hver gang. Ser man det opp mot å heller kjøre cpu/gpus til de ikke holder/verdien nærmer seg 0, for så å kjøpe alt nytt, så er differansen forsvinnende liten. Da har man også alltid det nyeste...

Endret av gthaman
Lenke til kommentar
I am talking about these numbers that someone claims that they got under water .. Geforce GTX 1080 @ 2.5 GHz - 3DMark Scores

Fire Strike: 31.286

Fire Strike Extreme: 15.280

Fire Strike Ultra 7.369 If true, should be as fast as sli-980Ti at stock...

http://www.overclock.net/t/1599305/vc-first-gtx-1080-benchmarks/1830#post_25159810

Er jo ganske bra dersom dette stemmer må jeg påstå. Selv om OC vs stock ikke er fair på noen måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I am talking about these numbers that someone claims that they got under water .. Geforce GTX 1080 @ 2.5 GHz - 3DMark Scores

Fire Strike: 31.286

Fire Strike Extreme: 15.280

Fire Strike Ultra 7.369 If true, should be as fast as sli-980Ti at stock...

http://www.overclock.net/t/1599305/vc-first-gtx-1080-benchmarks/1830#post_25159810

Er jo ganske bra dersom dette stemmer må jeg påstå. Selv om OC vs stock ikke er fair på noen måte.

Lurer på om dette er Founders Edition med en stk 8-pin?

Og hvordan skal dette bli i SLI?   :dribble: 

Lenke til kommentar

1080ti er nok planlagt som ett motsvar til AMD, så ikke forvent noe før de kommer med noe bedre enn 1080 =)

Akkurat det som kommer til å skje. AMD kommer med noe som er på nivå med 1080 om et halvår og Nvidia bare klasker 1080ti på bordet uka etter. Game over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes 980ti sin strategi var enda mer effektiv. Ingen ble veldig imponert over fury x når 980ti allerede var ute. Men håper virkelig AMD har noe å slå i bordet med denne gangen =)

Det kan være nettopp her at Nvidia "vinner" over AMD. AMD har kort i dag som holder følge +/- og noen ganger er bedre i noen spill, men det hjelper så lite, når fleste parten allerede hadde kjøpt korta til Nvidia for et år siden, og ingen gidder å oppgradere sideveis. Skal AMD ta en skikkelig andel med forbrukere så må de være først :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes 980ti sin strategi var enda mer effektiv. Ingen ble veldig imponert over fury x når 980ti allerede var ute. Men håper virkelig AMD har noe å slå i bordet med denne gangen =)

Det kan være nettopp her at Nvidia "vinner" over AMD. AMD har kort i dag som holder følge +/- og noen ganger er bedre i noen spill, men det hjelper så lite, når fleste parten allerede hadde kjøpt korta til Nvidia for et år siden, og ingen gidder å oppgradere sideveis. Skal AMD ta en skikkelig andel med forbrukere så må de være først :)

Ja man vinner ikkje gull ved å komme på 2.plass  :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...