Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har dere som har bestilt bestilt fra? Selv bestilte jeg mitt første fra proshop da det var de som hadde nærmest forventet på lager tid. Sitter nå egentlig kraftig å vurderer å kaste inn en bestilling på kort nummer 2 først som sist, men da kanskje fra en annen nettbutikk.

Lenke til kommentar

Helt rått det skjermkortet...men for en pris! Ser Komplett har en ferdig maskin til 29.990kr Som det vil koste for å få en maskin til å matche GPU så godt det går.

En kan kjøpe en Playstation 4 og kjøpe 1 spill hver uke i 1 år for samme prisen....for å sette ting i litt perspektiv.

Lenke til kommentar

2 stk Titan X og en XP941. Detta blir helt rått. Må kjøpe med 3DMark også, sånn at jeg får postet noen Extreme og Ultra resultater også. :D :D

Du er ikke den eneste som gleder deg :dribble::dribble:

Hvor mange radiatorer har du i loopen din?

MmtwYm9n.jpeg

Lenke til kommentar

Min 5820K 4.75Ghz holder fint, går ned til 4.625Ghz kanskje om jeg kjøper enda et 980 som må under vann. :p

Ellers så drømmer jeg litt om Titan X, skal ikke ha det, no way hosay :p

Men en 4.4Ghz er ganske greit det, volt kjører du på?

Kjører 1,3 volt på core nå som holder seg stabilt med klokken jeg nå kjører. Har jo justert meg noe til opp på volten prøvd å klokke over men da ender det hele bare med "overclock failed" rett etter splash screenen ved boot. Rikker seg ikke en Hz over 4,4Ghz uansett hva jeg gjør virker det som.

At det er en klokk som holder til det meste er jo greit nok, men når en ser hva andre klarer med denne CPUen på diverse forum synst jeg det er litt stusselig at det stopper der. De igrunnen ganske ubetydeligge tallene etter en kjørt en 3Dmark run er jo og noe viktigere for meg enn det kanskje burde være :whistle:

Lenke til kommentar

Han dp - han dp.. :p

Da blei det to titans på meg da gitt.. Satan, penga flyr.. :D

It's a great time to be alive!

hehe .... Han har nok lurt mange på forumet her :p

Det er derfor han kaller seg for double penetration, han puler deg over 2 ganger :rofl:

:rofl:

--

Trodde jeg hadde en helt ok maskin jeg... Men nå ser jeg at det må til med flere investeringer gitt...

...Nei... Vente litt nå... :)

Lenke til kommentar

2 stk Titan X og en XP941. Detta blir helt rått. Må kjøpe med 3DMark også, sånn at jeg får postet noen Extreme og Ultra resultater også. :D :D

Du er ikke den eneste som gleder deg :dribble::dribble:

Hvor mange radiatorer har du i loopen din?

MmtwYm9n.jpeg

Har 3 stk EK480XTX i push - push - pull. :) Så nok av radiatorer, totalt overkill. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...