Fredrik N. Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 cross country skiing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Du er tydelig på sporet av noe..... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Du er tydelig på sporet av noe..... Jeg gikk i dette sporet ja Ble etterhvert opptatt av linjer og sollyset som lagde interessante skygger. Var ikke så fine spor langt inni fjellet når jeg vokste opp.. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Skyggespillet i skispor og nypreparerte løyper kan bli veldig spennende, og ikke minst grafisk. Finfint Hadde dette vært meg hadde det fort blitt s/hv, men blåskjæret skaper et godt uttrykk det også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Skyggespillet i skispor og nypreparerte løyper kan bli veldig spennende, og ikke minst grafisk. Finfint Hadde dette vært meg hadde det fort blitt s/hv, men blåskjæret skaper et godt uttrykk det også. Takk for kommentar, Deleted. Vurderte s/h, men det var en blå dag i fjellet, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg