Gå til innhold

Oppgradere fra min Razer Copperhead til noe annet.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en Razer COpperhead som jeg vurderer å bytte ut. Scrollehjulet fungerer ikke optimalt etter å sølt noe i den.

Jeg spiller oftest spill som Counter strike eller lignende. Så musen må være brukende til FPS spill.

Formen må være lignende Copperhead da jeg overhode ikke liker kuleformen som de fleste musene har. helst ikke knapper på høyre side av musen da jeg av og til trykker på de med en feiltakelse. Er høyrehendt.

HVordan er det med optisk mot laser i disse dager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg har en Razer COpperhead som jeg vurderer å bytte ut. Scrollehjulet fungerer ikke optimalt etter å sølt noe i den.

Jeg spiller oftest spill som Counter strike eller lignende. Så musen må være brukende til FPS spill.

Formen må være lignende Copperhead da jeg overhode ikke liker kuleformen som de fleste musene har. helst ikke knapper på høyre side av musen da jeg av og til trykker på de med en feiltakelse. Er høyrehendt.

HVordan er det med optisk mot laser i disse dager?

Jeg har en Microsoft Explorer 3.0 mus(jeg ser maxfps selger denne enda). Ingen kuleform, og ligger godt i både liten og stor hånd. Har brukt denne til gaming og vanlig pc bruk i masse år, og jeg synes denne er mer presis enn alle moderne gamingmuser jeg har prøvd, da jeg syns nyere muser er litt for sensitive. Denne koster vel rundt 400kr, og anbefales av meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...