AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hei! Nå har det seg slik at det er en kjempesøt jente på jobben som jeg rett og slett er grenseløst forelsket i, og som jeg ønsker å kunne bli bedre kjent med. Vi har jobbet sammen i endel år nå, men hun jobber nå fulltid, og jeg deltid, så det er lite muligheter for kontakt på jobben, og vi er samtidig veldig mange ansatte. Jeg føler dog at dette er en vanskelig problemstilling når man er kollegaer. Hvordan ta kontakt utenfor jobb liksom? Tenkte kanskje facebook chat kunne vært en uhøytidelig og grei måte å komme i prat på, men hvordan gjøre dette uten at det blir rart? Vi har aldri snakket sammen på facebook tidligere... Setter pris på innspill Anonymous poster hash: 0305e...a42 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Finn en anledning til å komme i kontakt med henne på jobben først og fremst. Å ta kontakt på fb virker litt creepy når dere faktisk jobber sammen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) For det første vil jeg nevne at det fins en DRØSS tråder om akkurat dette på forumet. Ellers er mitt beste råd dette: en dag dere jobber sammen, om hun ikke er superstresset/i dårlig humør, spør helt avslappet om hun har lyst å finne på noe en dag. Så enkelt er det. Jo mer spesifikk du er her, jo bedre. Ikke la det være opp til henne å finne på hva dere skal gjøre. Dette i seg selv er et stressmoment. Er det f.eks. en film du kunne tenkt deg å se? Finn et par datoer det passer for deg og spør henne om hun vil bli med én av dem, om hun sier det ikke passer da kan du spørre henne når det passer for henne. Du merker raskt om det er slik at hun ikke VIL, og ikke at hun ikke kan. Om det er tilfellet takker du for deg før det blir kleint og sier "okei, fikk spurt i alle fall, si ifra om du ombestemmer deg" med et smil. Det med kinoen er bare et eksempel. Edit: om du vil virke enda mer uskyldig kan du si "Jeg skal en tur på fjellet i helgen, lyst å bli med?" om hun er typen som kan gå på fjellet. Kino har litt "date"-stempel på seg. Men det er jo date du er ute etter, så det spørs vel bare hvor hardt du er villig til å gå ut. Du har lite å tape, lykke til. Endret 17. mars 2015 av Sitronsaft Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hva med å invitere en gjeng fra jobb med ut på lønningspils? Da er det lettere for deg å komme i snakk med henne Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Se denne fra 8:00. https://www.youtube.com/watch?v=5MbnOLS7ogI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå