brukar2341 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Den andre iphonen måtte gis bort og sitter dermed igjen med en jeg tidligere "fikset", men verken av/på knappen eller sim tray funker. På iPhonen står det "iPhone er deaktivert, koble til iTunes", og når jeg gjør det kommer det opp en feilmelding i iTunes også. "Itunes could not connect to iPhone "Zunn's iPhone" because it is locked with a passcode. You must enter your passcode on the iPhone before it can be used with iTunes" Så sitter jeg her, kan ikke skrive inn noen "passcode" på iPhonen heller, har bare tilgang til nødnummer menyen.. Det står en plass at man kan få det til om man holder av/på knappen og hjem knappen på likt, men av/på er jo ødelagt Det værste av alt er at jeg har på vekkerklokke hvert 5 minutt fra 5 til 7 om morgenen, og jeg kan ikke engang skru av telefonen, så det blir litt irreterende i lengden.. Noen som har vært borti noe lignende, en ting er ihvertfall, blir aldri iPhone igjen, ever, makan til omveier og kundesupport har jeg aldri vært borti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå