Gå til innhold

Nedtur...opptur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Går opp og ned her i livet....og da er det godt med et rekkverk!

Likte v1 veldig godt. Tøft perspektiv og komp. Flott linje gjennom bildet med rekkverket. Lager fin dybde i tillegg. S/hv synes jeg ble veldig bra. (BOMBE!)

Lenke til kommentar

Går opp og ned her i livet....og da er det godt med et rekkverk!

Likte v1 veldig godt. Tøft perspektiv og komp. Flott linje gjennom bildet med rekkverket. Lager fin dybde i tillegg. S/hv synes jeg ble veldig bra. (BOMBE!)

Hvis du ser litt nøye på rekkverket i v2, så ser du at det er ikke all verden å stole på...;). Flott du tittet innom og kommenterte! :)

Lenke til kommentar

Går for V1 hvor rekkverket er med dets linje og plassering mot himmel skaper mest inntrykk hos meg.

Et godt bilde, s/h eller farger ? - ikke godt å avgjøre, men med det litt smådramatiske uttrykket tror jeg kanskje s/h passer best.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for at du tok en tur innom i dag også:) Ble ganske fornøyd med s/h versjon på disse bildene.

Lenke til kommentar

Spennende med slikt man nesten bare går forbi det liker jeg!

Hilsen Tove

Hei Tove,

Jeg vet ikke om jeg skjønner helt kommentaren din i forhold til bildet mitt, men sånn generelt er jeg HELT enig! Jeg elsker å gå på oppdagelsesferd, om det er en sti i skogen eller det er bygater i en storby. Ha en flott dag! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...